Toon posts:

AMD XP unlocken help -> Search gebruikt

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een topic gemaakt die Abbadonlekker snel weer heeft gesloten.

Het zit zo, ik wil mijn chippie op 190x9,5 draaien, want een hoge FSB is lekker. Het geheugen loopt tot ruim 200Mhz dus dat wil wel en de proc kan tot 1875.

Aangezien ikzelf niet zo handig ben met kleine pinnetjes etc, hoop ik dat jullie me willen helpen met het unlocken tegen een kleine vergoeding. Daar leer ik meteen weer wat van.

En dit is voor Abbadon - mijn vorige topictitel kwam wellicht wat lomp over, maar ik had de search dus wel gebruikt, maar ben zelf niet handig genoeg om de mod goed uit te voeren, vandaar... Ik dacht dat medetweakers elkaar altijd willen helpen als ze in de buurt zijn... of heb ik het nou flink mis? Ik hoop het dus niet.

Verwijderd

Trekt je geheugen een FSB van 190 dan ??

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:46
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 15:50:
Trekt je geheugen een FSB van 190 dan ??
"Het geheugen loopt tot ruim 200Mhz" dus zo te zien wel.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
als je je fsb op 190 kan laten lopen kun je heus wel iets simpels als een athlon unlocken.
kwestie van lijm over de bruggetjes, afplakken, zilverspul erover en klaar is kees.
zoek maar met google naar athlonxp unlocken. en zie de faqs.
luie donder |:(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Echte Tweakers kunnen het zélf :)

Open anders een advertentie in T.net V&A ofzo.
Oh ja, Eynstein doet ook aan unlocken van XP's.
Tot slot: wil je voortaan het modje mailen dat een slot op je topic hebt gezet? Een topic wordt niet voor niks op slot gedaan en dat komt zeker niet alleen door de titel.

Dit topic is gesloten.