Toon posts:

DC Trust

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk mijn domain een beetje lopen nu maar nog niet helemaal naar voldoening

Domain A en Domain B hebben naar elkaar een transitive trust.
Alle client pc's heb ik laten joinen op domain A en omdat er die trust is krijg je dan dat je bij het inloggen ui meerdere domain namen kunt kiezen om op in te loggen.

Goed hier het probleem : inloggen onder domain A wil gewoon maar onder Domain B niet. Nu dacht ik altijd dat als je die trust hebt alles word geshared dus dat users die op beide domain aangemaakt waren op de andere konden inloggen.

Weet iemand want ik mischien vergeten ben of wat ik kan proberen?

Verwijderd

Topicstarter
ehh sorry deze post moet naar netwerk trouble shooting :$

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

NT of 2K domeinen?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry 2k ik heb 2x een win2k advanced server editie

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Wat voor melding krijg je? Als je een trust maakt gebeurt er nl. nog niet zo veel. Je zult bijvoorbeeld de users uit Domain B toe moeten voegen aan de Domain Users van Domain A.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Topicstarter
de trust melding is gewoon "the trust has been verrified and is in place" dus das wel ok, moeten we die handmatig toevoegen ofzo?, ik dacht dus dat niet hoeften omdat er een trust is.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 15:49:
de trust melding is gewoon "the trust has been verrified and is in place" dus das wel ok, moeten we die handmatig toevoegen ofzo?, ik dacht dus dat niet hoeften omdat er een trust is.
ik neem aan dat dat de melding is van toen je de trust-relatie opzette? wat komt er voor melding als een user wil aanmelden op het domein waar het niet werkt?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
ehh dat is "het systeem kan u niet aanmelden etc etc" de standaard fout als je wachtwoord fout is of de user niet bestaat

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 15:42:
ehh sorry deze post moet naar netwerk trouble shooting :$
Een move kun je zelf aanvragen.... dat doe je in Schop een Modje. Ik heb dit reeds gedaan voor dit topic, in het vervolg graag zelf doen :)

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Als je een trust aanmaakt (of als je een automatische trust hebt bij een child domain), dan mag je als gebruiker in Domain A standaard helemaal niks in Domain B (andersom ook niet). Je zult gebruikers uit het ene domain de benodigde rechten moeten geven in het andere domain.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

WOS->NT

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Devster schreef op 18 december 2002 @ 15:56:
Als je een trust aanmaakt (of als je een automatische trust hebt bij een child domain), dan mag je als gebruiker in Domain A standaard helemaal niks in Domain B (andersom ook niet). Je zult gebruikers uit het ene domain de benodigde rechten moeten geven in het andere domain.
Doe ik dat gewoon bij Active directory users and computers?
Pagina: 1