Toon posts:

Vertrouwde websinkels.

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke, je wil graag die Digicam of wat dan ook kopen. Maar waar... Ga je naar een echte winkel of koop je het product via internet?

Ik ben er van overtuigt dat een internetaankoop een goede keus is. Maar er zijn zo veel verschillende aanbieders. Welke zijn nou bij jullie vertrouwd of bij welke heb je slechte ervaringen.

zelf overweeg ik een aankoop bij digitalecamera.nu. Die is simpelweg de goedkoopste en ze hebben ook een echte winkel in Haarlem. Dat vind ik alijd wel prettig, je zou er dus ook gewoon heen kunnen gaan. Verder reageren ze snel via mail en zijn ze ook nog eens telefonisch berijkbaar.

Of het een goede keus is, daar kom ik pas echt achter als ik me aankoop in huis heb. maar ik hoop dr iig wel op :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

shop survey?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:13
Ja, idd Shopsurvey. Verder kan je letten op eventuele Webtrader logo's en andere bekende keurmerken. Verder misschien eens zoeken @ Nieuwsgroepen

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb mijn digicam bij een gewone winkel gekocht. Is wat makkelijker met garantie. Ben nu al aan mijn 3e digicam toe. Vorige 2 waren allebei kapot gegaan.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik koop dit soort zaken meestal liever in winkel, tegenwoordig spreek ik vaak ook af wat we doen mocht de boel niet werken, en laat dit ook gewoon op de bon zetten.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 14:05

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb mij camera gewoon via een webwinkel besteld (www.diga4u.nl , ook vanwege de extra garantie voor een klein bedrag) en als er wat kapot is kan je hem gewoon rechstreeks naar (in mijn geval) Fuji Nederland sturen.

Arrived anxious, left bored

• Nick|IA
  • Laatst online: 16-03-2018
Je kunt ook kiezen voor een tussenoplossing: een internetwinkel met een afhaalbalie. Of je het nou écht gaat ophalen of tevreden bent met de zekerheid van een fysieke lokatie, het is zeker iets om naar te kijken.

Het Kieskeurig Waarborg is volgens mij ook een hoog aangeschreven keurmerk voor postordermaatschappijen en webwinkels. Er zijn een hele hoop dingen die je in je algemene voorwaarden moet opnemen als je lid wilt worden. Bovendien is het inschrijfgeld niet echt gering...

Zelf heb ik goede ervaringen met o.a. Digicamshop.NL. Snelle bezorging en antwoord op e-mails, soms alleen iets duurder. Afhaalbalie in Rotterdam.

• Nick|IA
PuCK schreef op 18 December 2002 @ 19:09:
Ik heb mij camera gewoon via een webwinkel besteld (www.diga4u.nl , ook vanwege de extra garantie voor een klein bedrag) en als er wat kapot is kan je hem gewoon rechstreeks naar (in mijn geval) Fuji Nederland sturen.
Ik vind diga4u.nl er wel redelijk uitzien, maar broertje GSM.NL is een verschrikkelijk lelijke site - bovendien heb ik daar slechte ervaringen mee.

Verwijderd

Topicstarter
Nick|IA schreef op 18 december 2002 @ 19:35:Ik vind diga4u.nl er wel redelijk uitzien, maar broertje GSM.NL is een verschrikkelijk lelijke site - bovendien heb ik daar slechte ervaringen mee.
Ik heb bij GSM.nl een abbo afgesloten. ben er kei tevreden me. zat nog een kortingsregeling bij op basis van sponsoring. en geloof het of niet, dat geld komt netjes elke maand binnen. (je betaalt eerst het volle pond en dan krijg je een gedeelte terug gestort) Één maand waren ze te laat. kreeg ik nog netjes een briefje ook :)

• Nick|IA
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 20:05:
[...]
Ik heb bij GSM.nl een abbo afgesloten. ben er kei tevreden me. zat nog een kortingsregeling bij op basis van sponsoring. en geloof het of niet, dat geld komt netjes elke maand binnen. (je betaalt eerst het volle pond en dan krijg je een gedeelte terug gestort) Één maand waren ze te laat. kreeg ik nog netjes een briefje ook :)
Eigenlijk is mijn probleem een beetje flauw: ze hebben twee cijfers in mijn telefoonnummer omgedraaid, zodat ik twee maanden langer mijn abonnement moet betalen. Dat willen ze niet vergoeden, wat ik zelf ook niet zou doen als ik GSM.NL was, maar een keer 'onze welgemeende excuses' zeggen kan er ook niet van af.

[terug op het topic]
Ik heb net digitalecamera.nu bekeken, maar ik vind het er nogal onprofessioneel uitzien. Bestelling via een formuliertje dat de gegevens e-mailt? Eeh... Geen back-office systeem?

Het ziet eruit als een shop die zijn prijzen berekent op de dag van verzending.

Natuurlijk kan er weinig misgaan - je betaalt aan de postbode - maar voor service/garantie zou ik toch naar de continuïteit van het bedrijf kijken.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Dit is idd iets voor de shopsurvey en de hiervoor genoemde sites

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.