Ik ben zelf een PHP script aan het maken met msql database.
Nu krijg ik een error ik zie niet waar deze error zit, ben inmiddels 2 dagen bezig om te zoeken maar ik zie het niet. Misschien dat iemand van jullie het ziet.
Dit is de foutmelding die ik krijg:
UPDATE serveraccount SET cname='dgc' tel='1234567890', accon='Chatclient', mod='UnrealTournament', remark='antwoord1en2', email2='test@test.net' WHERE faknum=1057
Error updating ticket details: You have an error in your SQL syntax near 'tel='1234567890', accon='Chatclient', mod='UnrealTournament', remark='antwoord1e' at line 1
Ik gebruik de volgend gegevens om de database te wijzigen.
(het gaat dus om een wijziging, in de database zitten dus al gegevens en die moeten gewijzigd worden)
Het zal wel aan mij liggen maar wat is hier verkeerd aan?
Ook zie ik dat de waarde "remark" niet klopt met wat ik ingeef en wat de ie probeert in de database te zetten.
Ik snap het niet meer, het is meestal zo simpel maar ik zie het gewoonweg niet.
Nu krijg ik een error ik zie niet waar deze error zit, ben inmiddels 2 dagen bezig om te zoeken maar ik zie het niet. Misschien dat iemand van jullie het ziet.
Dit is de foutmelding die ik krijg:
UPDATE serveraccount SET cname='dgc' tel='1234567890', accon='Chatclient', mod='UnrealTournament', remark='antwoord1en2', email2='test@test.net' WHERE faknum=1057
Error updating ticket details: You have an error in your SQL syntax near 'tel='1234567890', accon='Chatclient', mod='UnrealTournament', remark='antwoord1e' at line 1
Ik gebruik de volgend gegevens om de database te wijzigen.
(het gaat dus om een wijziging, in de database zitten dus al gegevens en die moeten gewijzigd worden)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| $sql = "UPDATE serveraccount SET " .
"cname='$cname2' " .
"tel='$tel2', " .
"accon='$accon2', " .
"mod='$mod2', " .
"remark='$remark', " .
"email2='$email2' " .
"WHERE faknum=$faknum"; |
Het zal wel aan mij liggen maar wat is hier verkeerd aan?
Ook zie ik dat de waarde "remark" niet klopt met wat ik ingeef en wat de ie probeert in de database te zetten.
Ik snap het niet meer, het is meestal zo simpel maar ik zie het gewoonweg niet.