oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
ik weet het eerlijk gezecht ook niet, maar als ik jou was zou ik ff met google zoeken "jpg on dvd" oid
769 X 576 = Pal resolutie...
Verwijderd
Ik meen dat je maar max. 2 Mega pixel pics erop kan afspelen althans bij een pioneer is dat wel zo.
zal morgen 's proberen om 2 MP foto's af te spelen.
i'll be back met wat ervaringen.
i'll be back met wat ervaringen.
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
ik heb toevallig dezelfde dvd-speler, ik heb nog nooit problemen gehad met foto's op m'n dvd te bekijken, nog geen errors gehad dus, m'n digicam is wel maar 2,2 MP, dus dat zou je ff moeten testen of 't daaraan ligt.
Ik heb dus nog geen error(s) gehad
hi hi
Wat zei je: heb je geen error gehad?Slakkie_S81 schreef op 18 December 2002 @ 23:41:
ik heb toevallig dezelfde dvd-speler, ik heb nog nooit problemen gehad met foto's op m'n dvd te bekijken, nog geen errors gehad dus, m'n digicam is wel maar 2,2 MP, dus dat zou je ff moeten testen of 't daaraan ligt.
flauwalmightyarjen schreef op 18 December 2002 @ 23:45:
[...]
Wat zei je: heb je geen error gehad?nofi...
hi hi
<-- dat werkt dus ook perfect!Slakkie_S81 schreef op 19 december 2002 @ 00:15:
regiovrij maken is trouwens vet simpel, doe dvd-speler aan, laadje open, 5 keer op 0 drukken op afstandsbediening en klaar
na wat experimenteren,
kwam ik erachter dat foto's in andere verhoudingen dan 4:3,
niet door het apparaat worden afgespeeld.
ik neem mijn foto's altijd in 3:2,
dus vandaar de errors.
4:3 foto's in verschillende resoluties geprobeerd,
no problemo.
problem solved!
[ Voor 50% gewijzigd door BadMotha op 19-12-2002 16:16 . Reden: got the picture ]
Pagina: 1