PPStats loopt een uur achter?

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
Hoi Allen,

ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, dus dan in de voor mij meest logische (had evt ook in NOS, SA en ik denk evt ook in PW gekunt). Ik heb al op internet gezocht en hier, maar kan helaas niets vinden.

Ik draai sinds gisteren PPstats, versie 7.2.0C. Vandaag viel het me op dat alle stats als je bij hour of day kijkt een uur achter lopen. Heb al gekeken bij ppstats, bij perproxy en naar de tijd/datum van mijn pc maar kan er niets uithalen, waarom hij achter voor loopt.

Dus als een packet tussen 10:00 en 10:59 afgegeven wordt dan maakt ppstats er 9:00 - 9:59 van.

Heb al een "oplossing" uitgevoerd door in de pl file nice_gmtime aan te passen naar nice_localtime, maar helaas.

Heeft iemand nog een idee?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
PPStats rekent in UTC, niet in CET. Bij distributed.net wordt ook alleen met UTC gerekend, ik zou het dus niet veranderen.

• ge-flopt
Maar het zou bv. wel mooier (is niet het goede woord) als ik het in iedre geval op mijn scherm, in mijn stats (is alleen voor persoonlijk gebruik) de goede tijd, bij de stats zou zien.

PPstats leest toch alleen de gegevens van per proxy? dan zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om dat aan te passen, dusdanig dat hij de gegevens uitleest en er een uur bijteld, zodat je onze eigen tijden krijgt..?

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 13:47

NightBird

DPC-Crew Coding
En kijk es in je client .. verrek! Ook in UTC (het staat er zelfs achter). Het voordeel van UTC gebruiken, is dat je geen problemen met zomer-/wintertijd hebt. Nu loopt het dus allemaal 1 uur achter, en in de zomer 2 uur. Gewoon aan wennen en geen probleem van maken, je maakt je stats alleen maar inconsistent met de rest van de dnettende wereld.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• ge-flopt
Mijn stats zijn mijn stats, en de rest maakt mij niet uit. Het is dat ik een een beetje een overzicht heb welke pc's wanneer packets flushen

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 16:04

Robinski

A.K.A. RHarmsen

gewoon uurtje bij optellen in je hoofd (is toch nie zo moeilijk) :)

anders zelf ff in de PL file gaan editten

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Pagina: 1