Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

heb weer een trolletje voor jullie

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Hiero.

Tegen wie gaat zeuren zeg ik op voorhand: hij plaatst hem in een oude thread waardoor hij waarschijnlijk verder onopgemerkt zal blijven en hij verdient gewoon een -1.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Waarom zitten er onder AMD fans naar verhouding toch zoveel onzinuitkramers? Kan iemand mij dat 's uitleggen?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Omdat zij een "verbintenis" voelen met de "Underdog" (zijn ze nu ook niet echt meer maar goed) en daarom zien ze zich genoodzaakt "hun" produkt zo goed en kwaad als het kan te verdedigen.

Zelfs als ze daarvoor bullshit moeten uitkramen. (Vaak niet eens bewust)

Zelf snap ik dat soort "Fan" gehalte ook niet echt, ik bedoel, ik koop het produkt wat mij het meeste bied voor zijn geld, en wat voor merk erop zit boeit mij niet.

Ik heb zelf een Cumine en een T-bird systeem, maar omdat ik nu het ene heb gelijk het andere afzeiken ? Nah...

Zo heb ik ook 3dfx en nvidia kaarten.

Het zal wel aan mij liggen dat ik dat niet begrijp... :P

-----------
Ligt het trouwens aan mij, of gaat het tiepen op GoT traag ?

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De verkiezing van "Troll van het jaar" wordt wel steeds moeilijker. Kunnen we geen -2 afdeling openen voor dit soort trollen?

• Cookie
Gameover: Bij mij een vergelijkbare situatie (Pentium en Tbird, Matrox en Geforce) en ik heb dezelfde gedachtengang als jij hierover.

ecteinascidin: Zou je soms wel willen ja.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nee, plaats nou niet van die flamebait!

Ging het dan toch over jou ipv Otis? Ik dacht Otis omdat die een keer een thread geplaatst had omdat Xafer hem een Overbodig gaf.
Geef maar geen antwoord want ik wil geen discussies uitlokken.

• Cookie
irrelevant, ik snap niet waarom je meteen bepaalde insinuaties voor 'waar' aanneemt. Ik mod in principe iedereen die ik op m'n pad tegenkom, d.w.z. indien ik daar zin in heb, over modpoints beschik en het nodig acht. Zowel omhoog als omlaag als "0", al naar gelang. Maar wel fair en ik mijd daarbij niemand. Dat je bepaalde mensen gaat ontzien vind ik vreemd. Niemand heeft een hogere status of moet positief worden gediscrimineerd. Ik vind ook weleens dat sommige posts van mij ten onrechte omlaag worden gezet, maar ik ga daar hier niet over lopen jammeren of vragen; "wie zou dat toch telkens doen, of is er een mod-clan die het op mij gemunt heeft?".

Pagina: 1