Toon posts:

145K blokjes gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Um, ik heb nog een dood email adres gevonden met 145K blokjes er in die ik vandaag naar mezelf geretired heb :) Niet dat het in de daily stats komt maar zo blijft het natuurlijk wel lekker opschieten :)

Oh en mocht het iemand nog interesseren, volgende week ga ik wat in het rond lopen retiren om al mijn compu's op 1 email adres te laten flushen: dutchpowercows@vinz.nl

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Ehrmz... waarom meld je dat adres hier? Verwacht je soms dat wij er ook op gaan flushen? ;)

Maareh.. good for you dat je nog ff een lading blokjes hebt gevonden. Dumpen maar!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
ik gebruik tegenwoordig ook nog maar 1 emailadres: mailjuulspies@wanadoo.nl ;) :)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Erhmmmz...
Volgens mij kun jij die packets wel vergeten, want dat e-mail adres zit als het ware in elke work unit ingegraveerd.Dus hij zal bij dat oude e-mail adres worden opgeteld, ik heb zo ook al 2 mini megaflushes verknalt :(

maar ik zal voor je duimen...

cadaver cow eats apple }:O

Verwijderd

Topicstarter
rico: ik zei niet voor niets GERETIRED ;)

dus ze zijn al geflushed maar stonden nog niet op een team, nu staan ze dus bij mij en horen ze bij de DPC, mooi toch? :)

alleen zijn mijn 'yesterday counts unavailable' en sta ik ook niet in de daily stats :( nouja ik ben wel weer 450 plaatsen gestegen ofzo dus het is wel doorgekomen

Verwijderd

Weet je zeker dat het er geen 250.000 waren ? Die zijn er namelijk bijgekomen buiten de normale 500.000 . Of is er nog iemand die wat geretired heeft ?

• NightBird
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
Of iemand die DPC gejoined is met tig-duizend blokjes... :)

MOOH

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Ja cool, iemand die nog een megaflush voor deathmatch klaar had maar die uit ethische redenen naar DPC is gekomen met 105000 blokjes...

• NightBird
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
TheVinz,
hou er rekening mee dat je maximaal 8 email adressen naar 1 adres kan retiren :)

hm... ik bedenk me ineens dat dat ook in 2 stappen kan en je dus via 8 tussen-email-adressen 64 stuks kan retiren naar 1. Of zelfs 64+8=72 naar 1. Mooi

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Topicstarter
Peejee: ik weet ut heel zeker dus of iemand anders heeft ook lopen retiren/joinen of er zijn nog wat MF blokjes laat geteld ofzo. Het totaal aantal wu's wat ik nu heb (1.1 miljoen, helaas niet allemaal voor DPC) klopt in elk geval helemaal met de MF en het retiren.

Nightbird: nee dat het er maximaal 8 waren wist ik niet nee :) Naja dit was de eerste en er volgen er nog twee of drie maar die zijn al bijna 100% DPC (Tenzij ik dnet kan overtuigen om mijn oude team op te heffen, maar dat heb ik al eens geprobeerd. Zou wel 667K schelen :) Wie heeft het email adres van die nederlander die in dnet zit?).

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ivo@distributed.net

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Pagina: 1