Toon posts:

Fan in voeding stuk! problemen ..??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onglangs kwam ik er ineens achter dat de fan van m'n voeding in m'n windows workstation kaduuk is.

( 235 watt voeding in een InWin q500 fulltower )

Nou vraag ik me af of dit problemen kan geven?
m'n bak komt niet boven de 25 graden mobo/kast , 40 graden cpu ( P-III 533 ) en 50 graden HDD.

Er zit een Chaintech 6ATA2 mobo in (braque ding zeg)

Toekomst plannen zijn er wel om mobo, voeding en cpu te vervangen (voor wat weet ik nog niet, tips/hits zijn welkom).

Maar op korte termijn wil ik dus weten of het problemen kan geven dat ie alleen met een cpu fan 24/7 online aan het ratelen is.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan de ventilator simpel vervangen. Het moeilijkste is nog als de aansluiting is gesoldeerd, die moet je dan opnieuw solderen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Ik heb nieuwe fan erin en draaden met kroonsteen doorverbonden

Verwijderd

je kan het er op gokken, omdat je er nu ook niet gelijk achter bent gekomen kan het zijn dat ie gwoon zonder fan kan blijven functioneren..
echter die fan zit er natuurlijk niet voor niks dus het zou beter zijn er ff een nieuwe in te zetten.. maar ik ken zat psu's die zonder een fan makkelijk op een acceptabele temperatuur blijven..

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Ik zou er wel gewoon een nieuwe inzetten

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 11:16
Ik zou er ook gewoon een nieuwe inzetten. Je weet het maar nooit. Straks wordt je voeding te warm en fikt de hele zooi door... Ben je nog veel verder van huis :(

Pwnd

Verwijderd

Gewoon voor 3 euro of meer vervangen...

http://www.tweakers.net/pricewatch/23019
Ik zou er ook gewoon een nieuwe inzetten. Je weet het maar nooit. Straks wordt je voeding te warm en fikt de hele zooi door... Ben je nog veel verder van huis
Of je hebt geen huis meer...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 20:17 ]

Pagina: 1