Sinds wanneer is de full-version verkrijgbaar dan? Daar weet ik namelijk niets van
Nem0: ik zit bij de schat en ik kan niet door die ruit heen want die is van kogelvrij glas... hoe ver ben ik van het einde verwijderd?
benchMarc: je hebt nog een heel eind te gaan hoor. Maar ik zou eens een verfrissende duik nemen (hint).
En als je tegen jezelf lult (2e keer) dan moet je gewoon hetzelfde doen als je andere ik de eerste keer bij jou deed.
En als je tegen jezelf lult (2e keer) dan moet je gewoon hetzelfde doen als je andere ik de eerste keer bij jou deed.
Verwijderd
Dat heet geen hint, dat heet een spoiler. 
Knap dat je 't uitgespeeld heb, maar als je spoilers gaat geven geef dat dan ff aan.
Knap dat je 't uitgespeeld heb, maar als je spoilers gaat geven geef dat dan ff aan.
dem ik wist gewoon niet eens dat ik daar achter die berg kon duiken 
Ik moet alleen die visjes vangen, met bait kan ik ze wel voeren maar ik zal nog wel iets missen om ze dan te kunnen pakken.
Ik moet alleen die visjes vangen, met bait kan ik ze wel voeren maar ik zal nog wel iets missen om ze dan te kunnen pakken.
mogelijke spoiler alert
-
-
-
Er komt nog wat meer aan te pas om achter dat glas te komen hoor.
En ik geef m'n icq nr. niet dat heb ik weleens gedaan en dat liep knap verkeerd uit.
Andersom wil ik het wel proberen.
-
-
-
Er komt nog wat meer aan te pas om achter dat glas te komen hoor.
En ik geef m'n icq nr. niet dat heb ik weleens gedaan en dat liep knap verkeerd uit.
Andersom wil ik het wel proberen.
sgoed
ik doe echt nix ofzo hoor
maar mijn ICQ# is 47291371 .
spoiler? Als iemand vast zit hoe kan je hem dan verder helpen ZONDER hem op een bepaald idee te brengen?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Hoe komen jullie aan de volledige versie??
Verwijderd
Waar??Op woensdag 15 november 2000 18:42 schreef Unknown het volgende:
Denk dat ze de iso hebben gedownload (is al een week of twee uit)
Pagina: 1