Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

help,mijn kast staat onder stroom!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kwam net perongeluk met een fittingschoevendraaier tegen mijn kast aan en het lampje ging branden!!ik ging dus op meer plaatsen dat proberen en hij brandde bijna overal.zelfs als ik em tegen mijn kaarten en harddisken enz...aanhield ging ie ook branden. :X :X wat denken jullie ervan,is mijn voeding niet goed geisoleerd of zo.want dit is niet echt gezond voor mijn systeempje lijkt me..

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ZOEK eerst eens in de search!

hier

[ Voor 78% gewijzigd door Looki op 18-12-2002 13:57 ]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
verbind een draadje met de verwarming en je hebt er geen last meer van

zelfde gehad, op gegeven van een moment was et zo erg dat er zo rond de 100 volt op stond...

aarden dat ding!

[ Voor 46% gewijzigd door Fludizz op 18-12-2002 13:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoezo ben je te beroerd om me te helpen?

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt een ijzer draadje aan me kast en verwarming maken

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je pc zit niet in een geaard stopcontact ofwel :?

Kzou als ik jou was dat maar ff doen dan, die van mij is het ook niet. Er wordt binnenkort door het hele huis geaarde stopcontacten aangelegd, dus dat scheelt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 13:57:
hoezo ben je te beroerd om me te helpen?
Het is volgens mij meer dat jij te beroerd bent om te zoeken :X Dit is echt al zo VAAK langs geweest.... kan gebeuren!

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maar ik kon ook niks vinden in de search

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 13:59:
je bedoelt een ijzer draadje aan me kast en verwarming maken
hoe wou je hem anders aarden? met een nylon draadje??

Verwijderd

Topicstarter
maar je zei:met EEN draadje.ik dacht dat je een draad uit me voeding bedoelde....maar bedankt voor de info

Verwijderd

Check of je moederbord niet per ongeluk de kast raakt! Gooi ff je kast open zou ik zeggen.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 13:30
maar als je kast openhaald pas dan wel op voor een schok >:)

Eve char: Warock <TEST>

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

dit komt gewoon doordat hij z'n computer op een nier geaard stopcontact heeft aangesloten(toch?) steek em eens in een geaard stopcontact, wil wel eens helpen....

BTW: ik heb hier zelf ook ongeaarde stopcontacten en er staat idd 110V op m'n kast, nooit last van gehad dus waarom zeuren..

Verwijderd

Topicstarter
neej,me mobo raakt mijn kast niet....
en ik kan het ijzer in me kast wel gewoon aanraken zonder een schok te krijgen,ook al staat ie onder stroom,maar ik ga eerst me computer op een geaard stopcontact zetten en als dat niet helpt,dan wikkel ik me voeding in een antistatische zak of zoiets en dan zet ik em weer terug.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:57
Ondanks je al 14 posts hebt, welkom op GoT

Even wat tips voor je, met de search kan je de meeste antwoorden wel vinden. Kan het niet vinden? Met alle 3 de search mogelijkheden niet? Zoek dan eens met Google

Voor de rest nog wat lees voer:
Frequently Asked Questions CME
Lees dit eerst voordat je een topic opent!

Suc6 :)

Oja... zoeken @ Omega leverde dit resultaat op: klik

[ Voor 24% gewijzigd door MaNDaRK op 18-12-2002 14:24 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:20
Jup, hier zijn genoeg topics over te vinden..

Overigens zul je zo niet merken dat je kast een andere spanning heeft dan de aarde. Maar je kunt het wel meten als je bijv. de spanning tussen een verwarmingsbuis (= aardpotentiaal) en je kast meet.

Maargoed, als je dus een verbinding maakt met iets geaards zou het opgelost moeten zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.