Naar aanleiding van m'n plexi LCD standaard ga ik misschien een IA starten om deze dingen netjes te laten freezen door een goed bedrijf...
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, dus kijk met me mee:
Het gaat dus om dit ding:

Hier zijn nog meer pix te vinden: [rml][ CM/LCD]installatie + plexi standaardje (pix/spex!!!111)[/rml]
Aangezien dit een 10-minuten-mod is geweest ziet het er niet echt mooi uit... gaten scheef, lelijke zaagrand, vierkante hoeken, etc... Dus vandaar dat ik dacht: "dat moet anders kunnen" Ook ideaal voor tweakers die hun LCD niet in hun case willen/kunnen/mogen/durven proppen... Daarnaast is dit ding erg handig, zo naast je monitor

Op deze pic zie je een beetje wat het idee ongeveer wordt...
Klik hier voor de grote versie: http://www.modwarehouse.com/xndr/LCDpanel/specs-groot.gif

Hier nog een andere versie zonder dat geblaat eromheen
Klik hier voor de grote versie: http://www.modwarehouse.com/xndr/LCDpanel/staand-groot.gif
Hier nogmaals een overzicht van wat er ook op de plaatjes staat:
Het idee is als volgt:
1. Kies een kleur
- transparant
- transparant smoke
- transparant blauw
2. Kies de LCD panel configuratie: (meerdere keuzes mogelijk)
- reset button (standaard)
- power switch
- backlight switch
- contrast potmeter
- backlight potmeter
- PowerLCD control buttons
3. Kies eventueel nog componenten:
- pushbutton zwart
- tuimelschakelaar
- potmeter 10k
- potmeter 5k
Ieder LCD Panel wordt standaard geleverd met de volgende onderdelen:
- 4 x M4 x 25 boutjes
- 4 x M4 zelfborgende moertjes
- 8 x M4 ringetjes
- 4 x plastic afstandsbusjes
- 4 x transparante rubber voetjes
Let op:
Om gebruik te maken van de "advanced opties" moet je wel enige kennis van electronica en solderen hebben. De kans dat er iets fout gaat is natuurlijk altijd aanwezig. Als je niet zeker bent of je de skills hebt om jouw lcd te modden kan je natuurlijk altijd voor de standaard configuratie kiezen.
Ik moet nog een exacte begroting gaan maken, maar ik schat dat de prijs voor het standaardje inclusief bevestigingsmateriaal in ieder geval onder de 20 euro kan blijven. Natuurlijk ga ik proberen om alles zo goed en goedkoop mogelijk te laten maken.
Ik wil graag van jullie weten of er interesse is voor een IA, of er nog dingen aan toegevoegd kunnen worden, of er nog extra componenten bij moeten (denk aan krimpkous, pinnetjes om op het lcd te solderen, LPT connectors, etc)...
Via onderstaande poll kun je stemmen:
Poll: Plexi LCD standaard - interesse poll
• Ik heb interesse!
• Ik heb geen interesse, lees de motivatie in mijn reply hieronder:
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Als er een beetje animo voor deze IA is zal ik ook zsm op Laupro een animocheck aanmaken waar iedereen specifiek kan aangeven wat ze willen hebben...
**UPDATE**
- Er komt ook mogelijkheid om het paneeltje helemaal zonder gaten te bestellen... Handig voor de people die geen modwarehouse of grafisch lcd hebben...
Ik heb trouwens toestemming van Phreak voor deze poll.
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, dus kijk met me mee:
Het gaat dus om dit ding:
Hier zijn nog meer pix te vinden: [rml][ CM/LCD]installatie + plexi standaardje (pix/spex!!!111)[/rml]
Aangezien dit een 10-minuten-mod is geweest ziet het er niet echt mooi uit... gaten scheef, lelijke zaagrand, vierkante hoeken, etc... Dus vandaar dat ik dacht: "dat moet anders kunnen" Ook ideaal voor tweakers die hun LCD niet in hun case willen/kunnen/mogen/durven proppen... Daarnaast is dit ding erg handig, zo naast je monitor

Op deze pic zie je een beetje wat het idee ongeveer wordt...
Klik hier voor de grote versie: http://www.modwarehouse.com/xndr/LCDpanel/specs-groot.gif

Hier nog een andere versie zonder dat geblaat eromheen
Klik hier voor de grote versie: http://www.modwarehouse.com/xndr/LCDpanel/staand-groot.gif
Hier nogmaals een overzicht van wat er ook op de plaatjes staat:
Het idee is als volgt:
1. Kies een kleur
- transparant
- transparant smoke
- transparant blauw
2. Kies de LCD panel configuratie: (meerdere keuzes mogelijk)
- reset button (standaard)
- power switch
- backlight switch
- contrast potmeter
- backlight potmeter
- PowerLCD control buttons
3. Kies eventueel nog componenten:
- pushbutton zwart
- tuimelschakelaar
- potmeter 10k
- potmeter 5k
Ieder LCD Panel wordt standaard geleverd met de volgende onderdelen:
- 4 x M4 x 25 boutjes
- 4 x M4 zelfborgende moertjes
- 8 x M4 ringetjes
- 4 x plastic afstandsbusjes
- 4 x transparante rubber voetjes
Let op:
Om gebruik te maken van de "advanced opties" moet je wel enige kennis van electronica en solderen hebben. De kans dat er iets fout gaat is natuurlijk altijd aanwezig. Als je niet zeker bent of je de skills hebt om jouw lcd te modden kan je natuurlijk altijd voor de standaard configuratie kiezen.
Ik moet nog een exacte begroting gaan maken, maar ik schat dat de prijs voor het standaardje inclusief bevestigingsmateriaal in ieder geval onder de 20 euro kan blijven. Natuurlijk ga ik proberen om alles zo goed en goedkoop mogelijk te laten maken.
Ik wil graag van jullie weten of er interesse is voor een IA, of er nog dingen aan toegevoegd kunnen worden, of er nog extra componenten bij moeten (denk aan krimpkous, pinnetjes om op het lcd te solderen, LPT connectors, etc)...
Via onderstaande poll kun je stemmen:
Poll: Plexi LCD standaard - interesse poll
• Ik heb interesse!
• Ik heb geen interesse, lees de motivatie in mijn reply hieronder:
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Als er een beetje animo voor deze IA is zal ik ook zsm op Laupro een animocheck aanmaken waar iedereen specifiek kan aangeven wat ze willen hebben...
**UPDATE**
- Er komt ook mogelijkheid om het paneeltje helemaal zonder gaten te bestellen... Handig voor de people die geen modwarehouse of grafisch lcd hebben...
Ik heb trouwens toestemming van Phreak voor deze poll.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 15:04 ]