Toon posts:

MSI KT4: tijdens opstarten "fasttrak bios not installed"?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn pc opstart krijg ik op gegeven moment 1 of andere scan die zegt dan: fasttrack bios not installed.
deze heb ik op een diskette maar heb geen diskette in me pc ( en geen zin om er 1 in te doen , maar als het moet heb ik wel zin ).
is het nou echt nodig om dat te instraleren of is dit alleen voor de raid en s-ata.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat gebeurt alleen wanneer je geen HDD's op de Fasttrak hebt zitten. Dan wordt de Fasttrak BIOS 'automagisch' niet geladen (not installed) :)

Op zich niet ernstig, dit kost slechts wat opstarttijd. Je kunt de Fasttrak wel disablen via een jumpertje of een mobo BIOS instelling. Verschilt per mobo. Desnoods moet je de mobo BIOS modden om de Fasttrak BIOS eruit te halen, zodat er niet elke keer wordt gescand.

Oh, dit heeft weinig met PMG te doen. Dat wordt dus een move naar OM :)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 18-12-2002 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 18 December 2002 @ 13:59:
Dat gebeurt alleen wanneer je geen HDD's op de Fasttrak hebt zitten. Dan wordt de Fasttrak BIOS 'automagisch' niet geladen (not installed) :)

Op zich niet ernstig, dit kost slechts wat opstarttijd. Je kunt de Fasttrak wel disablen via een jumpertje of een mobo BIOS instelling. Verschilt per mobo. Desnoods moet je de mobo BIOS modden om de Fasttrak BIOS eruit te halen, zodat er niet elke keer wordt gescand.

Oh, dit heeft weinig met PMG te doen. Dat wordt dus een move naar OM :)
ow, dan is het goed :)

Verwijderd

kan je uitzetten in het bios onder int perh.