Toon posts:

Problemen bij omzetten naar NL software

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een Nokia 7210 gekocht met Engelstalige software. Omdat dit zeer vervelend is met berichten sturen heb ik er Nederlandstalige software op laten zetten, kosten € 35,- ex. Ik kreeg hem gratis mee, dus dat was een meevaller, totdat ik in mijn telefoonboek ging kijken en alle telefoonnummers verwijderd waren. Ik dat bedrijf weer gebeld en volgens hun was dat normaal. Ik had de link natuurlijk al gelegd tussen het gratis meegeven en het verdwijnen van die nummers, maar volgens hun was dat dus normaal. Nu ging ik 's avonds verder kijken en nu zijn alle extra achtergronden, extra ringtones en games ook verdwenen. Nu wilde ik graag weten of dit normaal is, of dat dit gewoon slecht gedaan is? Dus, iemand die dit ook al heeft laten doen en OF hetzelfde heeft OF juist gewoon alles op hun telefoon heeft staan. Dank.

Verwijderd

Nou volgens mij is dat normaal, ze zetten er een nieuwe/andere software in en dan wordt meteen heel het geheugen gewist...

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Juist, dat denk ik ook. Alleen wel slordig dat ze er geen backup van gemaakt hebben

Verwijderd

Topicstarter
Maar dus ook dat je games eruit gedonderd worden? Niet dat ik die zo belangrijk vind maargoed.
Ook slordig dat ze dat niet even vermelden, zodat ik alle nummers naar mijn simkaart kan kopieren.
Iig bedankt voor de antwoorden.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Slordig van ze inderdaad. Maar het klopt wel ongeveer, met een flash wordt het complete geheugen gewist. Alleen de 'standaard' features zijn dan aanwezig.

Dit topic is gesloten.