Dit zijn stats over twee dagen. Hmm een zesde plek, en ons inhaallijstje is terug van vijf naar twee. En we gingen net zo lekker! Dus hup, tandje bijschakelen en gaan met die banaan! Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Netjes Tigz.
Nice work
Maar doe maar weer ff rustig aan.
Straks haal je mij nog in
[edit]
Oh ja, dank je wel Jeroon voor de stats.
Al veel te lang gemist.
Nice work
Maar doe maar weer ff rustig aan.
Straks haal je mij nog in
[edit]
Oh ja, dank je wel Jeroon voor de stats.
Al veel te lang gemist.
[ Voor 31% gewijzigd door DPCKippie op 18-12-2002 13:06 ]
blijft hier weinig over door onze mooie start bij rc5 ;/
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ut moet harder, switch help!!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Dat is wel een mooi gezicht naar 3 dagen stats
boriz74, bepaalde_iemanden, TheFly en Delton congratz met mijlpalen
boriz74, bepaalde_iemanden, TheFly en Delton congratz met mijlpalen
Allemachtig, wat een baggerscores... Zal ff mijn vrienden smeken om hun PC's wat meer te laten grazen
Anoniem: 27359
Tis idd wel leuk dat er zo'n vette start is gemaakt bij rc5, maar als er daar op een kwart van de huidige output gedraaid zou worden dan stonden we daar nog steeds bovenaan, en konden we de overgebleven kracht misschien beter gebruiken om bij meerdere projecten bovenaan te staan...
Maarja, zelf draai ik nu ook een tijdje rc5, omdat de client van TSC zo bagger is
Maarja, zelf draai ik nu ook een tijdje rc5, omdat de client van TSC zo bagger is
Vooral F@H, D2OL, TSC, OGR en UD hebben te maken met grote terugval. G@H, DFolding en S@H vallen op zich nog wel mee. Maar je hebt gelijk vind ik. Blijf daarom gewoon mijn projectjes doen. Helaas nog geen PC's op TSC, maar wie weet in de toekomst
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 58821
Hmz tjah 3 dagen ... maar toch, er mot hier wel hulp komen!
PS ik wil het eik niet zegge , maar Tigz doet het wel goed
Toe maar, is dat een compliment?Anoniem: 58821 schreef op 18 December 2002 @ 17:27:
Hmz tjah 3 dagen ... maar toch, er mot hier wel hulp komen!
Pagina: 1