Het Grote Xabre Topic is een beetje aan het uitdoven. Misschien is dit omdat het nieuwe van de Xabre 400 er wel af is, en er erg weinig in het nieuws verschijnt over de Xabre 600 en/of Xabre II.
Ik heb dus maar mijn visie op de toekomst gezet, en sites en reviews af zitten struinen naar de Xabre 600 en de Xabre II
De Xabre 600, welke eerst voor september 2002 gepland was, is uitgesteld naar december 2002 (ivm problemen om de kaart stabiel op 300/300 te krijgen).
Het is inmiddels december en ik lees nergens meer iets over de kaart, dus heb ik naar de nederlandse en duitse importeur/distributeur (ECS, de grote vriend van Xabre) een mail gestuurd om eens na te gaan of er al bericht over is, wanneer de kaart te koop is en wat de richtprijs zal zijn.
De Xabre II hoor ik ook niets over, en na het babelfishen van de verschillende buitenlandse sites ben ik ook niet veel wijzer geworden, maar goed... eerst de 600 maar eens bekijken.
Goed, mijn intresse gaat nog steeds uit naar de Xabre 600, en ik ben nog steeds op zoek naar een indicatie van de performance van de Xabre II (en natuurlijk of de pixel en vertexshaders nu eindelijk hardwarematig ondersteund zullen worden).
Xabre 600:

En voor het gemak nog maar even een paar links opgezocht:
Website Xabre
Enkele details Xabre II
Xabre 600 geïntroduceerd
Info/specs Xabre 600
Post op Tweakers.net
Review Xabre 600 @ Hexus.net (Uit Tweakers.net post)
Review Xabre 600 @ HotHardware
Review Xabre 600 @ LostCircuits
Review Xabre 600 @ OC Workbench
Review Xabre 600 @ Tech-Report
Review Xabre 600 @ GamePC
Info/specs Xabre 400
Review Xabre 400 @ Hardwarezone
Review Xabre 400 @ vr-zone
Review Xabre 400 @ FiringSquad
Xabre 400 presentatie
Ik heb dus maar mijn visie op de toekomst gezet, en sites en reviews af zitten struinen naar de Xabre 600 en de Xabre II
De Xabre 600, welke eerst voor september 2002 gepland was, is uitgesteld naar december 2002 (ivm problemen om de kaart stabiel op 300/300 te krijgen).
Het is inmiddels december en ik lees nergens meer iets over de kaart, dus heb ik naar de nederlandse en duitse importeur/distributeur (ECS, de grote vriend van Xabre) een mail gestuurd om eens na te gaan of er al bericht over is, wanneer de kaart te koop is en wat de richtprijs zal zijn.
De Xabre II hoor ik ook niets over, en na het babelfishen van de verschillende buitenlandse sites ben ik ook niet veel wijzer geworden, maar goed... eerst de 600 maar eens bekijken.
Goed, mijn intresse gaat nog steeds uit naar de Xabre 600, en ik ben nog steeds op zoek naar een indicatie van de performance van de Xabre II (en natuurlijk of de pixel en vertexshaders nu eindelijk hardwarematig ondersteund zullen worden).
Xabre 600:

En voor het gemak nog maar even een paar links opgezocht:
Website Xabre
Enkele details Xabre II
Xabre 600 geïntroduceerd
Info/specs Xabre 600
Post op Tweakers.net
Review Xabre 600 @ Hexus.net (Uit Tweakers.net post)
Review Xabre 600 @ HotHardware
Review Xabre 600 @ LostCircuits
Review Xabre 600 @ OC Workbench
Review Xabre 600 @ Tech-Report
Review Xabre 600 @ GamePC
Info/specs Xabre 400
Review Xabre 400 @ Hardwarezone
Review Xabre 400 @ vr-zone
Review Xabre 400 @ FiringSquad
Xabre 400 presentatie
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.