Verwijderd
Ik meen me te herinneren dat ik hier eens op gezocht heb bij Google, en ik kreeg echt tig resultaten, dus dat moet jij misschien ook maar eens doen.....
idd. Het zou ook al helpen als je aangeeft over welk waterkoelingskitje het over hebt. (volgens mij verkopen ze er nogal wat)
Hierow, zelfs op tweakers...
reviews: Klax waterkoelingkit Exxtreme I review
reviews: Klax waterkoelingkit Exxtreme I review
Verwijderd
ja ze koelen goed dat standaard setje van klax houd de P4 2.0 @ 2.8 van mun buurman op 20 graden.
Dat zou hij wel willenVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 13:19:
ja ze koelen goed dat standaard setje van klax houd de P4 2.0 @ 2.8 van mun buurman op 20 graden.
Verwijderd
Niet als je het water gewoon koeldThe_Cook schreef op 18 december 2002 @ 13:33:
[...]
Dat zou hij wel willenJe watertemperatuur ligt al gauw boven de 20c
koelkast enzo
genoeg mogenlijkheden, maar idd normaal zit je heel snel boven de 20/25 graden
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Ja ik denk logisch gedacht dat zoiets wel wil... waarom zou het niet willen.
Ik heb zelf echt geen verstand van wc maar er is toch wel iets wat echt koud is waar je de slangen op aan kunt sluiten zodat het water daarin gekoeld word?
Ga gewoon even zoeken zijn vast wel van dat soort extreme WC's te vinden lijkt me zo
met een gewone radiateur is die 20 graden een beetje onwaarschijnlijk ja
//ontopic : die setjes die ze daar hebben zijn opzich prima setjes de temps zijn goed, let er alleen wel op dat je silicone slangen neemt en niet de klote plastic dingen, die gaan naar een tijdje helemaal naar de klote namelijk (ik kan het weten
)
//ontopic : die setjes die ze daar hebben zijn opzich prima setjes de temps zijn goed, let er alleen wel op dat je silicone slangen neemt en niet de klote plastic dingen, die gaan naar een tijdje helemaal naar de klote namelijk (ik kan het weten
Ik heb een extreme II set van xxlcases
Die houd mijn xp 1800 @ xp 2000 op een nette 44 graden (stressed "koetje")
Mooie temp al zeg ik hetzelf
Die houd mijn xp 1800 @ xp 2000 op een nette 44 graden (stressed "koetje")
Mooie temp al zeg ik hetzelf
Verwijderd
uhh waarom dat niet kan???
het kan wel ik kom heel vaak bij um en zie dan die temps rechts onder in de hoek heel blij bij de 20 staan
2 x 120 mm op de radiator
goede kamer temps
waaromis iedereen altijd zo negatief over dingen waar ze geen verstand van hebben.
het kan wel ik kom heel vaak bij um en zie dan die temps rechts onder in de hoek heel blij bij de 20 staan
2 x 120 mm op de radiator
goede kamer temps
waaromis iedereen altijd zo negatief over dingen waar ze geen verstand van hebben.
Die laatste zin is geblaat en deze thread gaat behoorlijk offtopic.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 15:26:
uhh waarom dat niet kan???
2 x 120 mm op de radiator![]()
goede kamer temps
Ik mag toch met een jaar waterkoeling echt wel van enige deskundigheid praten. Laat maar ns pics zien van een monitoringstooltje (mbm 5) bijv. waarop zijn gegevens staan. Ach wat boeit het ook, als we allemaal maar gelukkig zijn!
Ben benieuwd naar verdere ervaringen in deze thread
Verwijderd
Heb nu sinds een maand een Klax set, de extreme overclocking, en ben er erg tevreden over. Monteren is een eitje, alleen moet je van te voren even bedenken waar je het allemaal wil plaatsen maar met een hoop hakken en zagen past het allemaal in mijn midi (RECOM Black Stealth). Temperaturen zijn 32 graden idle en 41 graden stessed.
(kan alleen mijn Northbridge niet koelen omdat er geen gaatjes voor mijn koelertje zitten
) Had ik eerst maar ff moeten kijken
(kan alleen mijn Northbridge niet koelen omdat er geen gaatjes voor mijn koelertje zitten
Ik wil deze wel van je overnemenVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 13:17:
Heb nu sinds een maand een Klax set, de extreme overclocking, en ben er erg tevreden over. Monteren is een eitje, alleen moet je van te voren even bedenken waar je het allemaal wil plaatsen maar met een hoop hakken en zagen past het allemaal in mijn midi (RECOM Black Stealth). Temperaturen zijn 32 graden idle en 41 graden stessed.
(kan alleen mijn Northbridge niet koelen omdat er geen gaatjes voor mijn koelertje zitten) Had ik eerst maar ff moeten kijken
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
idd jammer van de RECOM, ben er op zich wel tevreden over maar wil eigenlijk het allemaal in een zwarte Lian Li PC-71. Het is er nu een beetje ingefrommeld en da's niet mooi, het oog wil ook wat.
Maar goed, project-je voor de toekomst. Stap misschien alleen over naar een BlackIce Extreme omdat deze wat mooier in een case te verwerken is.
Maar goed, project-je voor de toekomst. Stap misschien alleen over naar een BlackIce Extreme omdat deze wat mooier in een case te verwerken is.
Persoonlik vindt ik de Innovacool Kit 3 zoals bij CCModShop te zien een stuk beter uit tests komen (zoek ook effe op Tomshardwareguide.com), en is de prijs een stuk voordeliger.
Jus' my opinion though...
Jus' my opinion though...
"You! Out Of The Gene Pool!"
Er zijn 2 blokjes van Innovatec
Het dure blokje van 90 euro oid en het blokje van 45 euro.
Als je het perse van hun wilt doen, kan je beter even doorsparen voor het dure blokje. Dat presteerd namelijk heel erg goed (beter dan de swiftech en dangerden blokjes).
Het dure blokje is het beste waterblok op de markt atm/
Het dure blokje van 90 euro oid en het blokje van 45 euro.
Als je het perse van hun wilt doen, kan je beter even doorsparen voor het dure blokje. Dat presteerd namelijk heel erg goed (beter dan de swiftech en dangerden blokjes).
Het dure blokje is het beste waterblok op de markt atm/
Pagina: 1