Toon posts:

Hoelang kan je nog met een nieuw systeem vooruit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

Mijn topic spreekt opzich voor zichzelf.

Hoelang denken jullie dat ik nog met mijn splinternieuwe P4 2,53Ghz vooruit kan.

Zie sig voor specs......

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 08:20
zoals altijd ligt het eraan wat je doet, intensief de nieuwste spellen? internetten? tekstverwerken? video/sound editing?

meer info dus

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gemiddeld 2/3 jaar

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
tja,

ik doe eigenlijk alles op mijn systeem, muziek maken en spelletjes spelen lijkt me het belangrijkste voor dit topic. Denk zelfs eigenlijk dat spelletjes het snels niet meer te doen zijn.

ja, spelletjes dus.

'k weet dat het moeilijk in te schatten is maar daarom start ik dit topicje ook.

Ervaringen uit het verleden?

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 08:20
ok spellen dus, dan is het ook belangrijk: de resolutie, moet je per se 1280*1024 en fsaa en dergelijk hebben? of ben je met 1024*768 en 2/4x aniso ook al tevreden? zo ja dan kun je wel een flinke tijd vooruit, wil je al die top dingetjes tjah dan kan je processor nog wel ff mee maar zul je constant je videokaart moeten upgraden

Verwijderd

Topicstarter
Persoonlijk denk ik dat die het na het plegen van een upgrade over 1,5 jaar van 500 euro dat die 't inderdaad 3 a 4 jaar moet uit kunnen houden.

maar ...... 'tis nu zow snel :9~.

Voor muziek maken en alle windows appz denk ik dat ik dit systeem misschien nog wel 8 jaar kan gebruiken. Er zijn nu namelijk ook weinig progrtamma's (op video bewerking na) die meer nodig hebben dan een PIII 800Mhz.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:16

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 11:16:
tja,

ik doe eigenlijk alles op mijn systeem, muziek maken en spelletjes spelen lijkt me het belangrijkste voor dit topic. Denk zelfs eigenlijk dat spelletjes het snels niet meer te doen zijn.

ja, spelletjes dus.

'k weet dat het moeilijk in te schatten is maar daarom start ik dit topicje ook.

Ervaringen uit het verleden?
gemmideld 2/3 jaar, ik gebruik mijn pc met de zelfde doeleinden als die van jou. Meestal na een jaar of 3 merk je wel dat de pc wel wat slomer begint te worden met nieuwe spelletjes, dan ga je weer opzoek naar een nieuwe pc. en ook wat TaaTje zegt, je zal naar een 1,5 jaartje een upgrade moeten doen: Meer geheugen, grotere hardisk of nieuwe videoplank e.d.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer aard op 18-12-2002 11:24 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
bolleh schreef op 18 December 2002 @ 11:20:
ok spellen dus, dan is het ook belangrijk: de resolutie, moet je per se 1280*1024 en fsaa en dergelijk hebben? of ben je met 1024*768 en 2/4x aniso ook al tevreden? zo ja dan kun je wel een flinke tijd vooruit, wil je al die top dingetjes tjah dan kan je processor nog wel ff mee maar zul je constant je videokaart moeten upgraden
Klopt, 1024*728 en 2x aniso ben ik al tevreden. Ben nie zow moeilijk ;).

Hoop alleen dat ik de DirectX9 tijdperk nog dan overleven met een TI4400. Gelekte Demo van doom3 ziet er namelijk wel heel 8)7 uit.
Pagina: 1