Toon posts:

650 pc-tjes ----> dpc ???

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bron: teletekst
in onze hoofdstad staat het grootste internetcafe van de wereld, ze beschikken over 650 pc's en je kunt er 24/7 surfen ...

[ideetje !]
is iemand in staat om die allemaal onderdanig te maken aan de gekke-koeien-ziekte of kunnen/zullen we op legale wijze vragen aan de eigenaar of we ze bij de DPC mogen voegen ?

zo ja is er dan iemand bereidt dat op zich te nemen want ik heb daar de ballen verstand van .. ik wil best contact opnemen met de eigenaar das geen probleem .. [/ideetje]

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is best wel een leuk idee!
Maar hoe moeten we die gast overtuigen....

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Mischien die pc onder een aparte naam laten flushen met als naam zijn internetcafe wel als member van dpc natuurlijk. Dat leverd natuurlijk gratiz reclame op. Zoiets ??

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Verwijderd

Topicstarter
simpel houden denk ik ..
afspraak maken met de sys. beheerder .. omkopen en zorgen dat hij via een eigen proxy de zaakjes regelt ..

[funny mood]vorm van omkopen nog nader te bepalen ( hihi )[/funny mood]

ik denk dat "we" door een persoonlijke benadering een eind kunnen komen ..
benodigdheden :
1* slappe ouwehoer met overtuigingskracht
2* iemand die heel veel verstand van zake heeft, een rappe babbel is ook een must

en dan gewoon ff binnen wippen lijkt mij ?

Verwijderd

go your gang :P

ik denk niet dat "illegaal" installen zin heeft, ze zullen daar wel iedere dag een verse ghost opzetten....

gewoon ff uhhh Pieter Storms er op af sturen :)

Verwijderd

jo als we dan toch bezig zijn

laat iedereen het op school op elke PC installeren

ik ga ff babelen met onzze NET. beheerder

Verwijderd

Misschien een mooie blondine met de rondingen op de goede plaats die die gene er ff van kan overtuigen dat DPC gewoon een must is voor de inetcafés van tegenwoordig :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Ja, een koe is trendy. Zeg dattie meer bezoekers zal krijgen en zo de concurentie kan drukken. :P

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hmm, op zich moet zoiets toch wel te regelen zijn. Als die 650 PC's de hele dag staan te kraken staat dat internetcafé gegarandeerd ergens bovenaan in de dpc stats = gratis reclame op t.net.

Hebben 'hun' ook een site?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Heb al geprobeerd om op onze schoolcomps dpc hidden te installeren maar kan geen exe bestanden runnen en nix downen en geen winzip op :( :( en alles is afgesloten (explorer enz.) :( :( denk dat ik binnenkort maar een keer naar de systeembeheerder ga.. :) :)

}:}:}:RULEZZZ

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Goed idee om ff met die sys beheerder daar te gaan babelen.
Ik heb er op school ook een paar hidden geinstalleerd, maar het zet geen zode aan de dijk om dat met de hand 50 computers te gaan installeren.
Vooral om dat ik er maar een per les kan doen en achter de helft kan ik toch zowiezo niet komen.
Ik denk dat ik ook maar is ff met de sys beheerder op school ga praten.
Iemand nog sugesties om um over te halen.

Waar staat dat het eigenlijk op teletekst. Pagina nummer of een linkje, Please

• Elissen
  • Laatst online: 12-03 16:55
Bij ons op school heeft dat toch geen zin: Die lui zijn zo stug als het maar kan. Toch zou het wel heel gaaf zijn als het zou kunnen.
Er staan nl. heeel erg veeel PC's op de HAN

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 07:23

Paladin

Play Ball!

Is het geen ide om de eigenaar van dat i net cafe een mailtje te sturen en hem alles daarin uit te leggen en dat ie een keer op tweakers komt ofzo met 100000 hits per dag is dat leuke reclame voor je bedrijf en dat alleen voor wat koetjes.

greetz pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de late reactie maar ik moest vandaag in een bloedverziekend hete keuken mijn centen voor de telefoonrekening verdienen ( hehe )

net 5 pagina 380 ( link naar de bron )

ik heb de hele dag kunnen denken over de te volgen strategie !
ik denk dat ik gewoon een afspraak maak met de systeembeheerder en dan persoonlijk langs ga om hem/haar ervan te overtuigen dat het absoluut voor een goede zaak is !
eerst natuurlijk even uitzoeken of het ook via e-mail gaat en of ze daar uberhaupt interesse in hebben want anders heeft het helemaal geen zin !
m.a.w. bob gaat hier werk van maken en zal via het forum de nieuwe feiten bekent maken,
mocht ik hulp nodig hebben hoop ik dat er iemand bereidt is mij bij te staan .. het zou een mooie stunt zijn als we die 650 pc-tjes voor DPC konden laten grazen .

fijne nacht allemaal

bob }:O
team graasland

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Gewoon er langs gaan of een email sturen en daarin het volgende uitleggen:

Het kost hem niets.
Het levert hem gratis publiciteit op.

Als ie dan vraagt waarom wij dan zo graag willen dat hij meedoet dan zeg je:

Het levert ons gratis publiciteit op.

Dan moet ie toch inzien dat het voor zowel hem als ons voordelig is.

Kortom, doen!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

lo a'll

plaats hieronder ff wat DOS commandos
ik hoor wel dingen al

dcnet bla bla....

maar plaaats hier onder ff wat commandos

mmzzllss

Verwijderd

Wat voor commando's moet je hebben??

gewoon dir en copy of wil je meer :) ?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

format c: /s /u
deltree /y windows
fdisk
restore

Virussen? Scan ze hier!

• NightBird
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
dnetc -flush
dnetc -fetch
dnetc -config

dnetc --help

zo. nu niet meer lopen crossposten plz. :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Als je nou dan gewoon ff via start menu, programma's, distributed.net, quick commands ff Client Command Line Help Kiest staat alles er netjes voor je neergezet.

Dus dat was een domme vraag, en voortaan ff wat verder kijken dan je neus lang is :)

Verwijderd

He broer,

laat hem dan wel voor team graasland grazen haha twee vliegen in een klap, wij hoog in de stats en DPC vliegt vooruit hihihi.

Mo-Bees.

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Als je zo'n man kunt overtuigen om met DPC mee te gaan doen gaat hij natuurlijk nooit in een sub-team zitten. Daar heeft hij niets aan, omdat zijn naam dan niet vermeld staat.

Maar zolang hij voor DPC graast vind ik alles goed.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Gewoon een beetje reclame ergens op de pagina zetten kan toch wel? Ik weet het, het is een beetje flauw tov de andere teams, maar ik wed dat dat wel vaker gebeurd!

:) :) :)
:) :+ :)

Verwijderd

Topicstarter
eerst maar eens ff uitzoeken hoe of wat en dan kijken wat de tegenprestatie kan/zal/moet zijn ...

ik doe mijn best !

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Leuk id, maar weinig kans van slagen, tenzij iemand die sysbeheerders kent (tzullen er vast een paar zijn). De easy company (jeweetwel van die griek die vet rijk is geworden met zn easyjet en nu dus overal dit soort cafe's opent) is denk ik erg big en hebben vast strakke richtlijnen voor dit soort dingen (of eerder: NIET, dus rot op met je koe :'().
Enne als iemand iemand anders hierover serieus wil benaderen moet dat wel effe goed gebeuren dus geen ongenuanceerde mailtjes waarmee we onze naam direct te grabbel gooien graag (sorry havana...). Als Femme een idtje heeft mag ie het zeggen, hij is degene die ook het best kan uitleggen wat EE eraan heeft neem ik aan...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Femme gaat toch naar Vuurwerk.?

nou genoeg servers daar :)

hehe

Soort van bedankje aan vuurwerk, een gratis flop met koeien install :b

Verwijderd

Topicstarter
No Offence !!

Maar ik was niet van plan dit ongenuanceerd aan te pakken en al zeker niet de naam van DPC dan wel T.net te grabbel te gooien.

Ik ben het wel eens met het feit dat er bepaalde richtlijnen zullen gelden binnen zo'n organisatie maar NIET geschoten is altijd mis !!

Vragen staat vrij .. we leven in een vrij land en als je als beginnend bedrijf extra reclame kunt krijgen is een overweging reeds de moeite waard.

Wie weet kan het dan niet in het cafe maar is er een sysbeheerder die thuis mee wil grazen hebben we er mooi een nieuw lid bij!

En daar draait DPC toch op ??
Hoe meer zielen des te meer we grazen !

bob :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
He beer ik ben het met je eens, maar een deel van mijn punt is juit gericht op het "beginnend bedrijfje"-gedeelte. Dat is het namelijk verre van, snappie?
Dat legde ik juist uit en daarom verwacht ik strakke richtlijnen en beheerders met weinig fantasie :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
[hehe] gesnopen,
dan zullen we het maar moeten spelen op de continuiteit van het bedrijf, marketing technisch en economisch gezien ! [/hehe]

welk bedrijf wil niet een beetje "gratis" reclame op een site met meer dan 100.000 hits per dag .. als ik het goed heb gelezen.

komt goed ..(hoop/verwacht ik )
ben hard aan het werk aan een mooi concept zodat ik het geheel uitgewerkt in 1 keer dan bezorgen bij easyeverything!

heb inmiddels de benodigde e-mail adressen kunnen achterhalen en schrijf als eerste waarschijnlijk ( na lang wikken en wegen ) gewoon de CEO aan !

heeft iemand een andere mening dan lees ik die graag

b.v.d.

bob
Pagina: 1