Kan je met wap een logo op je phon downloaden of kan dit alleen via GPRS? Ik bel in en kom vervolgens bij de dir waar het plaatje staat, nu zie ik alleen het plaatje niet!
hoe wat explain..
welke telefoon?, welke provider?
van welke site wil je een plaatjes ophalen?
welke telefoon?, welke provider?
van welke site wil je een plaatjes ophalen?
7210, kpn mobile, www.myfone.nl
Ik heb geen GPRS abo maar ik kan toch gewoon via wap een plaatje binnenhalen? Gaat dit trouwens van me abo af of apart in rekening?
Ik zit even te kijken, ik vind het wel een intressante site namelijk ik heb zelf een 6610.
Als het goed is moet jij gewoon kunnen wappen zonder gprs en dit is per abbonnement verschillend hoe de kosten berekend worden.
Als ik weet hoe het werkt dan laat ik het ff weten.
Heb je dit al bekeken trouwens ?
http://www.myfone.nl/help.aspx#t5
Als het goed is moet jij gewoon kunnen wappen zonder gprs en dit is per abbonnement verschillend hoe de kosten berekend worden.
Als ik weet hoe het werkt dan laat ik het ff weten.
Heb je dit al bekeken trouwens ?
http://www.myfone.nl/help.aspx#t5
[ Voor 12% gewijzigd door Attilla op 18-12-2002 10:46 ]
Ik kom er wel, maar ik krijg het plaatje niet te zien! Gebruik de wap instellingen van tutch ipv kpn die ik nog niet gehad heb.
(ja die heb ik bekeken)
(ja die heb ik bekeken)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 10:47 ]
Jij krijgt zeker alleen:
Scroll dan eens wat naar onderen.
Daar staat namelijk:
??All in your hand!
Mypictures (link)
Favorites (link)
Picture
<naam plaatje>
Scroll dan eens wat naar onderen.
Daar staat namelijk:
Maar nogmaal tnx, vette sitePlaatje niet te zien ?
Klik dan
hier (link)
Of iemand anders moet het toevallig weten
Wat ik anders op die site lees, is dat je perse GPRS nodig hebt... en als je problemen met downloaden hebt, je je GPRs instellingen moet controleren... Dus, betwijfel of het met de standaard WAP kan. Al lijkt me het vreemd dat het niet kan maar goed.
_Astra_ die site werkt perfect met "normaal" wap.
Wap is een dienst die over gprs of gsm gaat, dus het zou gewoon geen verschil moeten uitmaken (behalve de snelheid dan).
Bij mij werkt de site perfect, met mijn 6610
Ik heb nu mooie dames op mijn telefoon.
Wap is een dienst die over gprs of gsm gaat, dus het zou gewoon geen verschil moeten uitmaken (behalve de snelheid dan).
Bij mij werkt de site perfect, met mijn 6610
Ik heb nu mooie dames op mijn telefoon.
Airwolf, hoe lang duurt het bij jou? en wat voor abo heb jij? of prepay? wat zijn je instellingen? (als je kpn hebt)
Ehm een plaatje .. 10seconden ongeveer.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 11:32:
Airwolf, hoe lang duurt het bij jou? en wat voor abo heb jij? of prepay? wat zijn je instellingen? (als je kpn hebt)
En helaas heb ik geen KPN, maar ben.
Is het niet mogelijk om op de KPN site de instellingen op te zoeken ?
Kick anders deze even omhoog:
[rml][ GSM] Het grote GPRS/WAP instellingen en ervaringen topic[/rml]
[ Voor 12% gewijzigd door Attilla op 18-12-2002 12:29 ]
Pagina: 1