Athlon 2800+xp, 1 GB ddr (3200), Sparkle 6800GT
Verwijderd
De P2v ken ik zo niet, maar zn broertje de P2b (Intel 440BX chipset) gaat tot aan de P3-1GHz (Bios rev. 1014, mobo rev. 1.02)
Al mag ik doodvallen als je dat hier niet zelf had kunnen vinden.
Je bordje heeft dus een VIA chipset en geen intel:
Al mag ik doodvallen als je dat hier niet zelf had kunnen vinden.
Je bordje heeft dus een VIA chipset en geen intel:
en op de Asus-site kun je nog een mooie tabel vinden over welke CPU op welk mobo past: http://www.asuscom.de/sup...q086b_CPU_Upgrade_III.htmVIA® Apollo Pro-Plus VT82C693 chipset
100 MHz busfrequency
ATX Slot 1 bord
1x / 2x AGP
3 x 168-pin Dimm sloten
4 x PCI, 3 x ISA, 1 x AGP
Intel Celeron t/m 333 MHz
Pentium II t/m 450 MHz
Pentium III t/m 550 MHz
1 x floppy-kabel, 1 x IDE-kabel
Handleiding op CD-Rom
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 01:19 ]
"thanks,
alleen t probleem is op sommige pagina's staat dat ie pentium 2 kan en op andere pagina's staat pentium 3 er ook bij....dus ja wat is het dan alleen pentium 2 of alle2
alleen t probleem is op sommige pagina's staat dat ie pentium 2 kan en op andere pagina's staat pentium 3 er ook bij....dus ja wat is het dan alleen pentium 2 of alle2
Athlon 2800+xp, 1 GB ddr (3200), Sparkle 6800GT
Verwijderd
Ja dus?
Er zijn ook nog slot 1 P3's hoor, tot de 1GHz aan toe. Er is moeilijk aan te komen, maar ze bestaan wel.
Alle P3 Katmai's kunnen er op. Ik vertrouw op de Asus site, die zullen het wel het beste weten; het is hun plankjethe_timberwolf schreef op 18 december 2002 @ 01:31:
"thanks,
ASUS zelf zegt dat je op het P2V GEEN Coppermines kan gebruiken:
Ziet er dus naar uit dat een P!!!-600 Katmai het maximaal haalbare is.For Slot1 Coppermine, most of the current shipping ASUS Slot1 motherboards such as P3B-F and P2B-F can support it. However, due to some chipset issues, P2V cannot support Slot1 Coppermine.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Euhm ... ik bedoelde gewoon "Slot 1". M.a.w. P2's en P3's ... ik zeg toch helemaal niet dat 'r geen P3's opkunnenVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 02:27:
[...]
Ja dus?
Er zijn ook nog slot 1 P3's hoor, tot de 1GHz aan toe. Er is moeilijk aan te komen, maar ze bestaan wel.
[...]
Alle P3 Katmai's kunnen er op. Ik vertrouw op de Asus site, die zullen het wel het beste weten; het is hun plankje
Ik betwijfel inderdaad of een Coppermine gaat werken, maar Katmai zal sowieso wel
Dit is zeker heel makkelijk met enig moeite/inzicht/logica/gegoogle uit te zoeken. Jouw topic is bij deze tot GoT-onwaardig gebombardeerd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()