Voeding Tulip Visionline

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:10
Ik heb hier thuis een zo'n bekende Tulip staan als router... maar gisterenavond de voeding opgeblazen (klinkt lekker overdreven)

Nu kan deze pc ook wel ff routere maar alsik naar een lan ga krijg ik ruzie met mijn broertje :P

Zijn die voedingen uit die dingen standaard AT voedingen, of dingen die speciaal voor/door Tulip gemaakt/aangepast zijn :?

typenummer van pc is DT 5/90, de voeding is volgens mij van het merk Astec...
kweet dus alleen niet offet custom build is...

de vraag is dus eik gewoon, kan ik deze voeding door een gewone AT vervangen, of moet ik op zoek naar iemand die nog zo'n ding heeft liggen ?

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Moet je em even openschroeven en kijken of je dit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.dansdata.com/images/buildpc/160/atpower.JPG

Zo zien standaard at-connectors er namelijk uit.
Het lijkt me stug dat ze hier een eigen standaard voor zouden hebben.

• KeRsTmAnNeKe
Die hangen er wel aan, maar bv grootte ofzo, zal dat niet uitmaken :?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik ken dat model wel, bovenstaande stekkers heb je, als je geluk hebt heb je een revisie 4 van het moederbord en heb je niet die extra 3.3V aansluiting nodig die op die voeding zit.

• KeRsTmAnNeKe
die 3.3v aansluiting is een zwarte stekker, net iets kleiner dan die 2 at stekkertjes hierbove :?

dat zit der nl wel op

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
misschien beetje laat. Maar heb je een andere voeding er op aan kunnen sluiten? Of ergeens nog dezelfde voeding kunnen krijgen?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem :-(
en ook zo'n 3.3 aansluiting + nog een extra aansluiting. In totaal dus 4 die op het moederbord komen.

Verwijderd

Zet het in vraag en aanbod met minimaal de volgende gegevens: merk/type, wattage, stekkers + formaten.
Pagina: 1