Gericom laptop rommel

Pagina: 1
Acties:

• yabbadabba
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-02 22:51
Na 1 jaar en 3 dagen (juist ja, 3 dagen na het verlopen van de garantie) houdt m'n gericom webgine 1.1 ghz, 384 mb, 30 gig, dvd/cd er mee op. De technische club hier in nederland (frs-europe; wat een e.k.ls) geeft aan dat het mobo kaduk is maar dat z'm niet meer uit coulance willen repareren aangezien er een lak-beveiliging is verbroken die in de laptop zit (en dus kan ik dat nooit controleren).. Ik was ter goeder trouw (heb het ding echt nooit opgeschroefd) maar ze zijn onvermurvbaar. Of ik even 900 euro wil overmaken om het ding weer aan de praat te krijgen. Niet gedaan dus, kon ik mooi 120 euro "test- en bezorgkosten" dokken. 120 euro armen en laptop net zo stuk, grrrrrr.
Conclusie nooit meer Gericom....

Maar nu het probleem; wat moet ik met de overgebleven dure onderdelen (TFT?, ddr 384 mb, dvd, 30 gig hd). Kan ik deze op een of andere manier in zo'n mini pc zetten of heeft er iemand anders een goed idee?

yabbadab

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:09

Super_ik

haklust!

in vraag een aanbod zetten :?
op zoek gaan naar mensen met een kapotte tft ofzo, want daar is wel vraag naar

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

aan mij verkopen
ik wil anders die HDD en DVD wel hebben. :)

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:18

lordsnow

I know nothing

Alle produkten gekocht na jan 2000 hebben 2 jaar garantie.

Daarna is er zoiets als consumenten-recht: je mag als conument van een product gewoon verwachten dat dat langer dan 1 jaar meegaat.

Oftewel, gewoon terug gaan naar de winkel waar die is gekocht zodat zij kontakt opnemen met die TD om dat ding alsnog onder de garantie te laten repareren!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:24

Meneer aard

Porsche rulez!

koop een goede laptop zonder hd, geheugen en cd-rom speler knikker het zooitje over in de nieuwe en je hebt een goedkope laptop.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:13
Move PMG -> OH

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

yabbadabba schreef op 17 December 2002 @ 23:47:
Na 1 jaar en 3 dagen (juist ja, 3 dagen na het verlopen van de garantie) houdt m'n gericom webgine 1.1 ghz, 384 mb, 30 gig, dvd/cd er mee op. De technische club hier in nederland (frs-europe; wat een e.k.ls) geeft aan dat het mobo kaduk is maar dat z'm niet meer uit coulance willen repareren aangezien er een lak-beveiliging is verbroken die in de laptop zit (en dus kan ik dat nooit controleren).. Ik was ter goeder trouw (heb het ding echt nooit opgeschroefd) maar ze zijn onvermurvbaar. Of ik even 900 euro wil overmaken om het ding weer aan de praat te krijgen. Niet gedaan dus, kon ik mooi 120 euro "test- en bezorgkosten" dokken. 120 euro armen en laptop net zo stuk, grrrrrr.
Conclusie nooit meer Gericom....

Maar nu het probleem; wat moet ik met de overgebleven dure onderdelen (TFT?, ddr 384 mb, dvd, 30 gig hd). Kan ik deze op een of andere manier in zo'n mini pc zetten of heeft er iemand anders een goed idee?
email mij ff: msomsen@home.nl
Pagina: 1