Toon posts:

Detonator

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een simpele vraag, maar ik stel em toch maar.

"Waar vind ik welke detonator driver ik voor mijn POV GEF 4 TI4200SE geinstalleerd heb?"

Ik kan het namelijk niet zo snel vinden :(

(stel dat ik een oudere versie heb, is het dan verstandig om voor deze kaart Detonator 40.72 te installeren)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Als je rechtsklikt op je desktop, dan naar Properties gaat, daar naar het Settings tab, daar op Advanced klikt en daar naar het Geforce 4 Ti4200 tab gaat, dan zie je daar een lijst met driverbestanden met daarachter het versienummer. De laatste 4 cijfers zijn het versienummer van je drivers. Bij mij staat er bijvoorbeeld 4.13.01.3082, dat betekent dat ik de Detonator 30.82 drivers heb.

Maareh, 't is sowieso wel zo handig om gewoon de nieuwste drivers te installeren. Geen reden om dat niet te doen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga naar eigenschappen van Beeldscherm --> Instellingen --> Geavanceerd --> Adapter --> Eigenschappen --> Stuurprogramma.

Als daar een oude versie staat kan je natuurlijk altijd een nieuwere proberen. Als die niet bevalt installeer je gewoon de oudere weer :)

En volgende keer ajb zelf even een beetje zoeken, dit is (zoals je zelf al denkt) een behoorlijk eenvoudige vraag.

Dit topic is gesloten.