Nieuw ASUS mobo, maar wanneer?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
EDIT: Topictitel naar [SIS655 ASUS] P4SDX in de rekken ???

Asus P4SDX met SIS655-chipset.

Alles wat de Intel 7205 ook biedt, maar ook PC2700

Nu xbitlabs meldde dat ASUS dit moederbordje in midden November wel tot in de winkels zou brengen,....maar waar is het dan?

Van ASUS ben ik wel gewoon dat té nieuwe zaken nog niet op hun website staan, maar dat er echt absoluut nada van staat :(

Iemand al iets van gehoord nog? Of een roadmap update die ik bij SIS heb misgelopen ? (heb websites wel allemaal uitgepluist hoor)

Zit namelijk zo, ben toe aan ander moederbord aangezien ASUS P4S8X naar de z*k is, dus dit nieuwe moederbord van ASUS zou wel te gek zijn. Alleen weet ik niet hoelang er nog op te wachten, een dag of twee, of langer?

Iemand een idee? Mensen die je kent bij ASUS Nederland ofzo? :D

URL xbitlabs: http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1035928828

[ Voor 9% gewijzigd door Mizitras op 17-12-2002 23:30 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

hee, dit vind ik wel een hele interessante feature:
C.P.R.(CPU Parameter Recall)
When the system hangs due to overclocking failure, there is no need to open the case to clear CMOS data. Simply restart the system and the BIOS will automatically restore the CPU default setting for each parameter.
ik me pc heel verrot in m'n kast staan naast m'n bureau.

kast openhalen betekend voor mij bureau verslepen.

[ Voor 16% gewijzigd door job op 17-12-2002 23:36 ]

• Mizitras
  • Niet online
damster schreef op 17 december 2002 @ 23:35:
hee, dit vind ik wel een hele interessante feature:

[...]

ik me pc heel verrot in m'n kast staan naast m'n bureau.

kast openhalen betekend voor mij bureau verslepen.
Een lotgenoot, wat leuk ;-) Mensen die dezelfde miserie kennen zullen deze 'toegevoerde' waarde wel appreciëren, toch? :)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:41
Chipset is gedelayed dus niemand (en ook asus niet) kan mainboards uitbrengen met dat chipset.

• Mizitras
  • Niet online
The Source schreef op 17 December 2002 @ 23:41:
Chipset is gedelayed dus niemand (en ook asus niet) kan mainboards uitbrengen met dat chipset.
Bron(nen) ??? Waarom komt dit niet uit dezer dagen tesamen met de Intel DUal-channel DDR supporting mobo's ?

• The Source
Bronnen > mag ik niet zeggen, sta onder NDA

Omdat intel haar eigen programma heeft mbt chipsets. Daar heeft SiS geen invloed op en andersom ook niet. Dus het is nog even wachten op de sis655 totdat SiS haar zaken op orde heeft. Maar met het sis chipset zal er een betaalbare oplossing komen voor dualchannel memory. Op dit moment is de Granite Bay nog erorm duur en voor hetzelde geld (mobo + mem) koop je ook een RDRAM plaform (mobo + mem).

• The Source
Het is al weer te vinden op i.net VIA, SiS 800MHz FSB product roadmap updates

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees gewoon wat vaker info/reviewsites zou ik zeggen :)
Verder is het niet de bedoeling om hier te vragen wanneer xxxxxxx uitkomt in Nederland.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.