Toon posts:

Tactical-Ops 3.3.2

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De sites van Tac-Ops zijn een beetje dood, ik hoor er niet echt iets nieuws meer over.

Tac-Ops is een UT mod, UT2003 mod?

Gaat het op die engine gemaakt worden?

Verwijderd

hmmmmm ?? Tactical ops is nie dood er is juist een retail van gemaakt genaamd Tactical-ops:AOT en de 3.3.2 patch die jij zegt is al uit is gewoon een patch voor de UT-mod en de Retail versie ze zijn wel bezig met een nieuwe patch maar zal nog wel ff duren voordat die uit is en ze zijn met 'geheime' dingen bezig ( gerucht gaat soort TO voor UT2003)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 10:52:
hmmmmm ?? Tactical ops is nie dood er is juist een retail van gemaakt genaamd Tactical-ops:AOT en de 3.3.2 patch die jij zegt is al uit is gewoon een patch voor de UT-mod en de Retail versie ze zijn wel bezig met een nieuwe patch maar zal nog wel ff duren voordat die uit is en ze zijn met 'geheime' dingen bezig ( gerucht gaat soort TO voor UT2003)
offtopic:
hint: leestekens :X

Ik hoop wel dat er een TO komt voor UT2003, dan heb ik tenminste een reden om het spel te halen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 11:03:
[...]

offtopic:
hint: leestekens :X

Ik hoop wel dat er een TO komt voor UT2003, dan heb ik tenminste een reden om het spel te halen :)
uhm jah op leestekens ben ik ooit blijven zitten maar goed :p.

er komt wel iets voor ut2003 zoals TO maar het gaat geen TO heten.
ik speel sinds 1.6 ( 2 jaar geleden) en vindt het super vet zelfs nu nog met als die cheaters,lamers etc.

ik ben van het laagste nivaue opgeklommen tot een van het hoogste( al zeg ik het zelf) en het wordt alleen maar leuker

zit nu in clan |M| btw en waar spelen de meeste tweakers? ik meestal op duitse server of op de gameservers.net {True} battlefield

Verwijderd

Topicstarter
tip: GAME NIET HALEN!

nu vraag je :?

Reden: Op de TO sites antwoorden ze;
de game zal rond de 20 Euro kosten. <---- [weet link niet meer :( ]
Nee hoor maken de winkels er weer 35 & 40 Euro van. Dan koop ik de game dus niet.

Naam van de game als het geen TO meer heet op de UT2003?
Strike Force ?

To speel ik nu 1 jaar of zo en is cool. Blijft leuk spelen.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-01 10:57
Kom op hé, een startpost mag wel wat uitgebreider zijn! Lees de FAQ maar even. Overigens dacht ik dat er al een topic over TO was, maar dat weet ik niet zeker.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.