MSN gehackt, hoe achter hackers IP komen

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 07:57
Iemand heeft mijn MSN gehackt, en logt nu in ondermijn naam :(.
hij is op dit moment online, weet iemand een programmatje om achter zijn ip tekomen.

ik heb dus een bestandje gekregen van een vriend die ook gehackt was, dus ik dacht dat kan ik wel openen.
bij 't openen sloot msn af en starte weer opnieuw op, je moest je password en e=mail adress invullen. volgens mij zijn die gegevens door gestuurt naar die hacker.

kan iemand mij helpen?

www.debrasserie.nl

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-07 10:37

mayhem

lekker dom....

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:43

Hu9o

Schokkend

Je kan z'n ip niet krijgen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Dat programmatje is gewoon een fake msn. Je was er nog wel gewoon en toen jij die gegevens hebt ingevuld zijn die naar zijn adres gegaan

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

welke eikel vult dan ook z'n pass in :D :D

Vul je dus alleen in bij msn zelf, niet bij extra proggie. Beter opletten dus

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
esvier schreef op 17 december 2002 @ 22:55:
hij is op dit moment online, weet iemand een programmatje om achter zijn ip tekomen.

ik heb dus een bestandje gekregen van een vriend die ook gehackt was, dus ik dacht dat kan ik wel openen.
bij 't openen sloot msn af en starte weer opnieuw op, je moest je password en e=mail adress invullen. volgens mij zijn die gegevens door gestuurt naar die hacker.

kan iemand mij helpen?
Msn verbind naar een server, je kunt dus niet door gewoon chatten achter zijn ip komen.
Het kan wel op een andere manier, maar dat zoek je zelf maar uit.
En msn is niet gehacked(zou nog altijd gekracked zijn, hij heeft dit progje vast niet zelf gemaakt) maar je pass is achterhaald, en dit is dus je eigen domme fout!

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• esvier
maar dat programmatje ziet er net zo uit als msn dat is nou juist 't probleem

www.debrasserie.nl

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:54

bonzz.netninja

Niente baffi

kun je niet mbv hotmail ofzo je .net account veranderen of blocken

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Mr.Nobody
  • Niet online
tik eens netstat /a in bij de dos prompt. daar staat het ip tussen

edit: of gaat dat alleen bij bv icq.. :?

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.Nobody op 17-12-2002 23:00 . Reden: vraag erbij... ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25

Zoefff

❤ 

esvier schreef op 17 december 2002 @ 22:55:

kan iemand mij helpen?
Om te beginnen, zo iemand noem je geen hacker, maar een scriptkiddy (en eentje van het ergste soort ;) :P )

Sorry, maar het is van jou gewoon dom om hier je passwoord in te vullen enzo. Je kan achter zijn ip komen, als je een bestand naar hem verstuurt, en tegelijkertijd in een command promt "netstat" intikt, dan zie je alle actieve verbindingen, en kan je daaruit zn ip vissen.

Er bestaan volgens mij geen tooltjes om iemands ip te achterhalen via een msn gesprek, omdat het allemaal via een server gaat...

Maarja, wat wil je dan gaan doen als je zn ip hebt? Eventueel een mailtje sturen naar abuse@provider.nl, maar meer kan je niet bereiken hoor...

Of heb jij ook 1337 haxoring skillz? ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

ik heb ook ooit zó'n geintje gehad. Kijk ik heb meerdere pcs en alle waren ingelogd op MSN. Opeens zach ik in mijn ooghoek iets veranderen op mijn laptop scherm... en ik las dat ik was ingelogd op een andere locatie -> kan ?!?!?!!?!?!....
Ik weer ingelogd op mijn @msn.com mail addr werd ik 10 sec weer uitgelogd GODVERDOMME!!! :(

Ik onmiddelijk naar hotmail en mijn pw veranderd en ook de geihe ww vraag veranderd!!!!

doe dat ook maar ff want ik dacht dat het een van die andere gasten uit mijn klas was ...

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Waarom heb je dat bestand dan opgestart?

Edit: Ik ben laat...

[ Voor 24% gewijzigd door Ivo op 17-12-2002 23:00 ]

• Mark309
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Waarschijnlijk was het een bekende die even een "geintje" uit wou halen, heb je al gecontroleerd of je pass ook gewijzigd is ? anders dat gewoon ff veranderen :)

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik ken het. Bestandje ontvangen, maakt een fake log in en je voert je wachtwoord in en wordt netjes verstuurd naar iemand anders :) Kan je niks tegen doen behalve goed opletten

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Die proggies zijn wel zooo makkelijk te maken... ps Meteen je belangrijke hotmail emails trashen, als je al niet te laat bent. Want dan heeft hij ze al lang gelezen en openbaar gemaakt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Nou dan ben je dus gewoon belazerd door een maat van je want het moet in iemand van jou lijst zijn. Als je de persoon weet kan je hem een bestandje sturen en dan

Start---->Uitvoeren---->Command---->Netstat

staat er ergens een hostname

dan moet je tracert doen en dan die hostname en je hebt zijn ip

• Mark309
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

of
Start---->Uitvoeren---->Command---->Netstat -n 5

Dan haalt ie gelijk de hostname weg... :)

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)

• esvier
ik schrijf dit allemaal namens een vriend, want die is namelijk gehackt, ik niet.... 'k weet wel beter :P

maar ik blijf schrijven in ik vorm, dat schrijft wat lekkerder :P

[ Voor 28% gewijzigd door esvier op 17-12-2002 23:04 ]

www.debrasserie.nl

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 10:43

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik vind het nog steeds raar dat mensen dit soort proggies opstarten. Ik open dit soort bestanden niet meer ook niet van goede vrienden, de kans is te groot dat het een virus of wat anders is.

• esvier
ik starte 't bestand op omdat een goede vriend van mij het naar me op stuurde, maar die was al gehackt door die zelfde persoon die mij nu heeft gehackt. dus ik d8 d'r is nix aan de hand met dat bestand...

www.debrasserie.nl

• Nappa
  • Laatst online: 23:48

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

MSN werkt toch via de server, en niet met een directe verbinding naar je chatpartner? Dan kun je helemaal niets met netstat dunkt me :?.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

• esvier
dus ik moet hem gewoon naar een site lokken waar ik z'n ip kan tracen en hem dan op die mannier terug pakken

www.debrasserie.nl

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

wat je meteen had moeten doen, is in je hotmail inloggen en je paswoord veranderen
maarja, daar is het nu telaat voor.

je moet hem een bestand sturen met msn.
en tijdens het sturen, kan je achter z'n ip komen.

maar wat wil je met z'n ip adres doen dan?

[ Voor 38% gewijzigd door job op 17-12-2002 23:09 ]

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

esvier schreef op 17 December 2002 @ 23:08:
dus ik moet hem gewoon naar een site lokken waar ik z'n ip kan tracen en hem dan op die mannier terug pakken
Dan heb je z'n ip, wat dan? :D wou je m 1337 h4x0ren ofzo? :D Of dossen met je 16 KB upload? :+

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 08:54

bonzz.netninja

Niente baffi

esvier schreef op 17 december 2002 @ 23:08:
bestanden sturen gebeurt ip2ip

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Noem je dat hacken?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Tja, hij gebruikt msn messanger en vult z'n pass overal in... wat wil je :D Dan is het gokken van het antwoord op de secret msg al hacken :D

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

zelf inloggen en pw veranderen.
gehackt <> slecht pw beleid

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• esvier
iedereen zegt dan wel, je voert je pw toch niet zomaar overal in.
maar als jij je msn scherm voor je krijgt dan ga je toch echt je inlog naam en pw invullen om weer inteloggen op msn

www.debrasserie.nl

Verwijderd

esvier schreef op 17 December 2002 @ 23:21:
maar als jij je msn scherm voor je krijgt dan ga je toch echt je inlog naam en pw invullen om weer inteloggen op msn
Echt nooit dus :z :D

Past anders es een screen (als dat nog kan) ben wel es benieuwd hoe jij erin getuimeld bent :+

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:36

Dennahz

Life feels like hell should.

esvier schreef op 17 december 2002 @ 23:21:
Nee, waarom zou je opnieuw moeten inloggen na openen van een bestand?

Twitter

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is waarschijnlijk al te laat om je wachtwoord te veranderen, maar misschien kun je nog via de geheime vraag in je account komen en alsnog het wachtwoord wijzigen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

ik gebruik trillian dus ik vul never nooit niet een msn inlog scherm in :D

plus, als je opnieuw in moet loggen staat je email er meestal al met msn dus die hoef je niet in te vullen. Had je kunnen weten.

• esvier
MSN Ultimate Popupz.exe" (49 kB) en
MSN5.xx.exe (zal wel zelfde groote zijn)

kijk voor die bestanden dus uit

www.debrasserie.nl

Verwijderd

kan je niet gewoon even inloggen bij je .net account en je wachtwoord veranderen ?

Verwijderd

ehhehe hoe heette dat programma voor jouw zogenoemde msn hack? :P

Verwijderd

Nee, waarom zou je opnieuw moeten inloggen na openen van een bestand?
Ik heb dat proggie ook wel eens ontvangen van iemand.
't Sluit je MSN af, en geeft je een fake inlog schermpje.
Ik zou er ook ingetrapt zijn, ware het niet dat mijn versie van MSN nederlands is, en dat proggie engels ;)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je hebt er nu niet veel meer aan, maar accepteer gewoon geen bestanden via MSN. Behalve wanneer je dus aan het chatten bent met die persoon en dus _weet_ dat er een bestandje aan komt.

Reminder voor de volgende keer dus ;)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:42

St@m

@ Your Service

ik wilde dat net ook wel ff testen, en heb toen een maat van mij dat bestand gestuurd, maar hij ging niet off, zei hij hij bleef ook gewoon doorblaten tegen mij :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• esvier
stokkie schreef op 17 December 2002 @ 23:41:
Je hebt er nu niet veel meer aan, maar accepteer gewoon geen bestanden via MSN. Behalve wanneer je dus aan het chatten bent met die persoon en dus _weet_ dat er een bestandje aan komt.

Reminder voor de volgende keer dus ;)
hij was ook aan t chatten met die persoon, een klasgenoot zelf. alleen die klasgenoot was ook gehackt. en dat wist hij niet. hij dacht dus dat het wel een veilig bestand zou zijn.

www.debrasserie.nl

Verwijderd

Oke hier is de pechvogel , of de dombo |:( maar net hoe je het wilt noemen.

Ik log dus in op het verkeerde programma, wat overigens precies het zelfde leek> pw werd naar die kerel gestuurd. Ik onder een andere naam ingelogd, zie ik die kerel onder mijn naam, het bericht wat ik opende naar de mensen in mijn msn-lijst sturen.
En wat doe je dan?? Heb hem gevraagd waarom, etc. en of ik mijn nieuwe wachtwoord die hij had ingesteld mocht, neej naturlijk was het antwoord.
Maar hij had nog wel wat interresants te vertellen, had namelijk dit topic hier zelf ook gelezen en vroeg of ik het was.
Hij zal hier wel weer terug komen dus ik richt het woord verder tot hem:
Je heb nu vast DikkeLoL achter je PC'tje, (begrijpelijk en heel orgineel) maar als deze lol afgelopen is> zou ik dan weer verder mogen. 8)7
b.v.d

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 22:42

WouterG

Dit is geen ondertitel

De kans is ook nog groot dat hij via een proxy werkt, dan heb je aan een ip ook helemaal nix meer. Je bent gewoon de lul. Uithuilen en een nieuwe account aanmaken.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Trillian laat bij mij van iedereen het ip-adres zien. Enkele uitzonderingen daargelaten. Nieuwe account aanmaken en trillian installen dan kan je zijn ip achterhalen. BTW, ik versta wat anders onder hacken. Verder, wat wil je emt zijn ip?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 16:29
wat is dan ook het eerste wat je doet als je een bestand ontvangt:
- Vraag aan de persoon wat hij je stuurt (ook al kan je het uit de filename al opmaken)
- Bedenk of je dat bestand wel WILT hebben (wat wilje bereiken met nutteloze bestandjes?)
- Bedenk of je de persoon in kwestie wel kan vertrouwen
- Scan het bestand met een UP TO DATE virusscaner

Dan nog ben je er niet, maar je komt een eind zo.

Menthix.net | Contact Me

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

GF

Hehe lol. Deze heb ik ook tijdje terug gehad maar gebruik trillian dus dat zie je dus zo. En dan nog.

Anyway je kan hier dus niet veel tegen doen. Mischien kan je, je .net acount nog zien te recoveren met je vraag of mischien is pasw nog niet veranderd (als dat zo is is het een mongolische cracker).

Verder kan je dus helemaal niks met een ip want mensen die dit soort dingen doen zitten altijd achter een proxy of wingate. En als die daar niet achter zou zitten kan je er nog niks mee want ik denk niet dat jij een die hard hacker/cracker bent en aangezien een abuse mail naar provider geen kont uitmaakt tegenwoordig kan je dat dus ook wel vergeten

BTW. Van msn acounts kan je ook in trillian niet het ip nummer want die optie is er helemaal niet. Wel met icq maar dan ook alleen als de user die niet geblocked heeft tot weergave

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

zucht msn...

ik gebruik nog steeds alleen maar icq en irc, bevalt opperbest :)

Hoi

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

NoBody schreef op 18 december 2002 @ 01:39:
zucht msn...

ik gebruik nog steeds alleen maar icq en irc, bevalt opperbest :)
Tja, maar als bijna al je vriend(inn)en op MSN zitten ben je toch gedwongen MSN te houden. (niet dat ik dat erg vind ofzo; MSN bevalt me opperbest, op het 'MSN Vandaag'-scherm na dan) En onder Slackware doen we gewoon aan Gaim, ICQ+MSN in 1 ;)

Stats:
Vrienden op ICQ: 3
Vriend(inn)en op MSN: 44
Reken maar uit..!

On-topic: klinkt gek, maar wees blij dat alleen je paswoord is gejat. Dat is niet zo erg, da's zo terug te halen na een mailtje naar hotmail. Je zou eens moeten weten wat je nog meer met die zogenaamde 'MSN Tools' kunt doen...

Ik heb het voorrecht *kuch* om een paar van de programmeurs van enkele van die tools in m'n contactlist te hebben. Een van hen had ook weer eens zo'n pagina voor "10 MB extra bij je hotmailbox te krijgen" op Lycos gezet. Je hoeft op die site alleen ff je naam & pass in te vullen. Het lijkt verder sprekend op de hotmail inlogpagina. Effe een massmail voor reclame de deur uit, na een dag had hij 2000 namen en paswoorden in z'n mail zitten. Ziek gewoon hoeveel domme mensen er rondlopen op deze aardbol. (nofi)

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

GerbenW schreef op 18 december 2002 @ 04:49:
[...]
Tja, maar als bijna al je vriend(inn)en op MSN zitten ben je toch gedwongen MSN te houden. (niet dat ik dat erg vind ofzo; MSN bevalt me opperbest, op het 'MSN Vandaag'-scherm na dan) En onder Slackware doen we gewoon aan Gaim, ICQ+MSN in 1 ;)

Stats:
Vrienden op ICQ: 3
Vriend(inn)en op MSN: 44
Reken maar uit..!

On-topic: klinkt gek, maar wees blij dat alleen je paswoord is gejat. Dat is niet zo erg, da's zo terug te halen na een mailtje naar hotmail. Je zou eens moeten weten wat je nog meer met die zogenaamde 'MSN Tools' kunt doen...

Ik heb het voorrecht *kuch* om een paar van de programmeurs van enkele van die tools in m'n contactlist te hebben. Een van hen had ook weer eens zo'n pagina voor "10 MB extra bij je hotmailbox te krijgen" op Lycos gezet. Je hoeft op die site alleen ff je naam & pass in te vullen. Het lijkt verder sprekend op de hotmail inlogpagina. Effe een massmail voor reclame de deur uit, na een dag had hij 2000 namen en paswoorden in z'n mail zitten. Ziek gewoon hoeveel domme mensen er rondlopen op deze aardbol. (nofi)
MSN today kan je gewoon uitzetten in de opties hoor

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mja , zie genoemde tips dus.
Aan andere hack/crack/scriptkiddie praktijken werken we niet mee.

Ik snap ook niet wat dit in NT doet eigenlijk :?
Iemand heeft jou password van een online dienst. Dan , stel je hebt zijn IP , en dan :?
Nognmaals dit heeft niets met NT te maken, en je zult bij MSN/.NET/Microsoft moeten kijken wat er te regelen valt.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.