Verwijderd

Topicstarter
Goed , ik zie hier vele digicam posts , maar eerlijk gezegd weinig nuttigs

Dus , mijn vraag , het is bijna kerst , zoals vele weten :P
anyway , ik heb nog wel redelijk gulle ouders , en het "bestedings" bedrag ligt rond de 250/275 euro

Aangezien ik zo goed als geen wensne heb , op een digicam na , ben ik eens op zoek gegaan naar een betaalbare digicam

Opzich is er wel wat te krijgen , maar ik heb totaal geen idee hoe of wat , omdat ik gewoon niks van digicams weet

Wat wil ik ?
Een camera die leuke plaatjes schiet , dus mooi scherp enzo , ze hoefen echt geen 1600x1400 ofzo te zijn , gewoon een redelijke foto van 800x600 ofzo

Verder wil ik kunnen zoomen , nou is er ook nog verschil tusse zoemen , ik wil zo ver mogelijk kunne inzoomen , dus bv ipv een hoofd + halve kamer , alleen het hoofd fotograveren

Ik heb geen idee wat een beetje een goede cam is , filmpjes kunnen maken zou leuk zijn maar is geen vereisde , mochten jullie suggesties hebben voor welke cam / welke prijs , of eigen ervaringen hebben hoor ik ze graag

En dan die megapixels , hoe zit dat nou ?
ik zat zelf te denken : minimaal 2.1 megapics , zou echt niet weten hoe wat / waarom

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

misschien heb je hier ook nog wat aan :)

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

aanraders:
- Nikon 2000
- Fuji A203/A204
- Canon A40 (iets duurder, maar wel de beste in dit rijtje)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 22:43:
Goed , ik zie hier vele digicam posts , maar eerlijk gezegd weinig nuttigs
Dan kijk je niet goed :|
Dus , mijn vraag , het is bijna kerst , zoals vele weten :P
anyway , ik heb nog wel redelijk gulle ouders , en het "bestedings" bedrag ligt rond de 250/275 euro
Welke dig. camera tussen 250 en 500 €?
en
Welke dig. camera onder de 250 euro?
[knip]
En dan die megapixels , hoe zit dat nou ?
ik zat zelf te denken : minimaal 2.1 megapics , zou echt niet weten hoe wat / waarom
Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

En gebruik de search enzo... Hoewel je gelukkig wel energie in je beginpost hebt gestopt, vind ik het toch een enorm gemakkelijke houding... :|

Verwijderd

Topicstarter
Spijt me schat :)
kusje , en close maar...

Ik had moeten searchen , ik zit fout , kweet ut kweet ut :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.