Toon posts:

[WINXP]Hoe zien welke versie[WINXP]

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier thuis nog een cd liggen van windoos. Hoe ik eraan kom maakt nu even niet uit (lang verhaal). >:)
Ik weet de verschillen tussen Xp Pro en Corporate.
Maar kan je dit ook in een bestandje ziien op de Install-Cd??
Want je hebt ook XP cd's die je corporate kon maken, ofja de activation procedure is weggehaalt.
Nu wou ik graag zien welke WinXp cd ik heb.
En of er nou duidelijke verschillen zijn tussen Pro en Corporate.

Ps: Ik heb de search gebruikt, maar de een zegt dat de corporate beter is vergeleken is met de pro-verise. De ander zegt dat hij gelijk is.

Iemand een idee en antwoord? :?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
corporate behoef je niet te activeren, das het enigste verschil,

A wise man's life is based around fuck you

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 13:06

DinX

Motormuis

Kan je dat niet zien in de readme ofzo. Op je cd zul je wel zoiets vinden, ofwel in de docx die op de cd staan

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
Staat er bij Xp Pro niet gwn een extra map ofzo en bij de Corporate niet. En misschien is de groote van de 2 cd's wel verschillend.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als het niet op de CD staat kan je het altijd nog op het hoesje zien, zo rond waar het serienummer staat >:)

http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/16408204/ geeft alle verschillen tussen de versies. En dat verschil zit inderdaad in een paar bestanden (ik weet uit m'n hoofd niet meer welke). Hoe een Pro Corporate te maken lijkt me niet iets dat we hier willen gaan bespreken :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.