Toon posts:

Raar probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een diamond viper550 agp en een sb 128 pci in compu zitten. Ik dacht..ja....even nieuwe drivers voor videokaart installeren...maar dan komt het....

na installeren van nieuwe drivers (detonator etc.) heb ik tijdens films kijken en spellen spelen krakend geluid. Zet ik daarna de oude drivers van diamond er weer op, is het probleem over (na enig klooien)....

hoe kan dit?? en hoe los ik dit nou weer op?? Loop hier al tijdje tegen aan.....

Verwijderd

lekker de oude drivers gebruiken :) Kan goed aan de drivers liggen.....mijn ervaring met nieuwe drivers is niet zo geweldig....meestal werken de oude net zo goed of zelfs beter

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Pierik

I'll be back!!!

Zullen wel gewoon rotte drivers zijn ofzo.

ehm nee sorry ik kan je niet helpen :(

Iracing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar het vreemde is dat dit dus alleen bij films of spellen is en NIET bij mp3's afspelen.....

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem ook alleen heb ik een SB PCI64V en een Asus V7100 DVI GF2 MX.
De oplossing hopen dat SB nieuwe drivers schrijft, helaas dat doen ze niet dus de oplossing is werken met de oude drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Dus hier is niets aan te doen??

lijkt me een beetje sterk.....waar ligt het dan aan???? aan geluidskaart, aan viper?

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Probeer eens de detonator 5.22 drivers. Ik heb zelf ook een Soundblaster 128 en en RivaTNT en ze doen het goed.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Pagina: 1