Ik heb een Medion Titanium MD5400 Aldi laptop hier zit een SIS chipset in ik weet alleen niet welke, is er een tool die dat kan identificeren? of is er maar een mobiele chipset van SIS?
Schrijf alle gegevens van de chip op een papiertje (of als je met een draaiende pc kijkt, typ het op een kladblok ding in) En ga naar de site van Sis en ga daar wat rondkijken
dat zie je in je bios-bootscherm als het goed is. Linksonderin, tegelijkertijd als ie mem+proc aan 't testen is. Moet je wel snel wezen, met die systemen van tegenwoordig
Maar zelfs die snelle systemen van tegenwoordig hebben nog een 'pause' knopdog4life schreef op 17 december 2002 @ 22:21:
dat zie je in je bios-bootscherm als het goed is. Linksonderin, tegelijkertijd als ie mem+proc aan 't testen is. Moet je wel snel wezen, met die systemen van tegenwoordig
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
www.heise.de/ct
tooltje heeft CTPCI,
kan ook je chipset herkennen (en je pci devices, maarja je chipset zit ook op de pci bus.)
tooltje heeft CTPCI,
kan ook je chipset herkennen (en je pci devices, maarja je chipset zit ook op de pci bus.)
A wise man's life is based around fuck you
meestal staat het ook nog in je bios zelf. eerste scherm als het goed is.
Terw_Dan: Dat ligt geloof ik aan je bios, award heeft dat meestal niet, en AMI wel.
Heeft SiS geen unified drivers eigenlijk?
Heeft SiS geen unified drivers eigenlijk?
Ik heb een review ervan gevonden waar niet verder gegaan werd dan 'SiS Chipsatz', zie hier:
http://www.mhzpower.com/i...berichte/md5400/md5400_01
Maar goed, het is een SiS64x of Sis65x P4 chipset iig, eentje die een 133MHz FSB ondersteunt om precies te zijn. Dat klinkt al gauw als een SiS645DX of 648
Qua drivers zijn die niet uit elkaar te houden (maar dat was de vraag niet, zie ik
)
Ik denk overigens dat het een gewone desktop chipset is- dit is sowieso een desknote met gewone P4 CPU (niet de -M versie), vandaar de erg goede benchmarks in de review
http://www.mhzpower.com/i...berichte/md5400/md5400_01
Maar goed, het is een SiS64x of Sis65x P4 chipset iig, eentje die een 133MHz FSB ondersteunt om precies te zijn. Dat klinkt al gauw als een SiS645DX of 648
Qua drivers zijn die niet uit elkaar te houden (maar dat was de vraag niet, zie ik
Ik denk overigens dat het een gewone desktop chipset is- dit is sowieso een desknote met gewone P4 CPU (niet de -M versie), vandaar de erg goede benchmarks in de review
Oslik blyat! Oslik!
CPU-Z en WCPUID verschaffen ook chipset info
Nou ik heb het gevonden dankzij WCPUID die zij dat het een SIS 645DX chipset met een SIS 5513 IDE controller is, CPU-Z herkende mijn chipset niet. Maar bedankt allemaal voor de tips!!
Nu ben ik weer blij
Nu ben ik weer blij
Pagina: 1