okay, in mijn vorige topic hadden jullie al mijn kast kunnen bekijken. maar we zijn intussen een goeie 2 maanden verder, en ik heb niet stil gezeten 
dus vandaar deze kleine update...
hier nog ff een pic uit het oude topic...

window en ledjes gemod.. tot zover.. we beginnen met de wat kleinere mods,

hier heb ik er intussen 3 stuks van in mijn kast te zitten, en dat gaf toch een beetje veel dradenspagetti, dus heb ik er 2 ingekort. (de laatste moet nog)

er is een extra CCFL bijgekomen aan deze kant. jammer dat mn blauwe uit het vorige topic niet meer leeft
let ook ff op de wasknijpertjes, zo kan ik makkelijk het buisje uit mn kast halen als ik aan het modden ben en zo voorkom dat ik er per ongeluk weer tegenaan stoot.

het bewuste buisje in actie...

met de window ervoor... jammer dat mn andere buis kaduuk is, magoed.
tijdens het schieten van de plaatjes viel mijn oog op het zijpaneel, die belicht werd door de rooie CCFL.. dusse, die post ik ook ff

ook aan de binnenkant is er het één en ander veranderd. er zijn 2 harde schijven bijgekomen, en ik heb mn oude GF2 kaart verruild voor een GF4.

ik was in mijn eerste topic trouwens vergeten de specs te vermelden. dus bij deze:
Case: Antec SX1040 met 400watt PSU
Mamaplank: Asus P4B533-E Raid
Cpu: P4 2,4 Ghz 533Mhz FSB (niet OC-ed)
Ram: Dane elec 256Mb PC2100
Video: Leadtec GF4 Ti4200 128Mb DDR ram
Pci: 2 netwerk nic's - cheap spul
Ide:
Liteon DVD-rom 16x
Liteon CDRW 24x10x40 (zwart frontje)
Plextor CDRW 16x10x40 (niet aangesloten)
1x Maxtor 60Gb @ 7200 rpm
1x Maxtor 120Gb @ 5400 rpm
2x Maxtor 120Gb @ 7200 rpm (in Raid-1)
niet zeuren over die 300 gig... ik heb het echt nodig
in het vorig topic vroegen mensen ook om pics van de voorzijde van de grill... ik had toendertijd foto's gemaakt, maar die waren niet zo geslaagd.. de foto's van gister zijn gelukkig beter
ik heb onderin de grill ledjes geplaatst die de grill doen oplichten (en niet zo fel als een CCFL dat doet)

de gloed achter het deurtje is het volgende onderdeel van dit project, de baybus.
helaas zit ik net als menig andere tweaker nog met smart op de ledjes van spacy's IA te wachten, dus logischerwijs is mijn bus nog niet af.. magoed ik post em toch ff..
7 schakelaars?? ja. niet alleen de fans, maar ook de CCFL's worden hier mee bediend. tevens is de bus een glowpad... pas op voor je ogen

het meest rechtse schakelaartje gaat straks voor de felheid van de ledjes zorgen, of full power, uit en op laag voltage.
het rechter zijpaneel moest het ook ontgelden... (idea taken from Rebels)

er zit getint acrylglas voor (gespoten met modelbouw verf voor modelauto ramen) de text heb ik met Mastercam "getekend" en er een CNC frees progje van gemaakt en ff op me werk uit staan frezen.
zoiets dremelen is toch wat te veel van het goeie 
CCFL's aan met flits:

en in het donker:

de tekst is de japanse titel van de comic waar die babe aan de andere kant uitkomt. in het westen beter bekend als Battle Angel Alita.
nog ff de binnenkant laten zien en dan kap ik, want deze post wordt nu wel héél erg lang zo..
1 buisje aan...

2 buisjes aan...

in het donker...

zow, totzover deze update.. als ik de rest af heb plaats ik nog een final topic en dan ga ik maar es aan een nieuwe case beginnen
nog te doen:
Flightcase handvat op case modden
Randje van mobo plaat afdremelen
meer fans
andere casebadge
550W Q-tec PSU modden en installen
rounded cables
case opruimen
nou, ik hoop dat jullie et wat vinden!
dus vandaar deze kleine update...
hier nog ff een pic uit het oude topic...
window en ledjes gemod.. tot zover.. we beginnen met de wat kleinere mods,

hier heb ik er intussen 3 stuks van in mijn kast te zitten, en dat gaf toch een beetje veel dradenspagetti, dus heb ik er 2 ingekort. (de laatste moet nog)

er is een extra CCFL bijgekomen aan deze kant. jammer dat mn blauwe uit het vorige topic niet meer leeft

het bewuste buisje in actie...

met de window ervoor... jammer dat mn andere buis kaduuk is, magoed.
tijdens het schieten van de plaatjes viel mijn oog op het zijpaneel, die belicht werd door de rooie CCFL.. dusse, die post ik ook ff

ook aan de binnenkant is er het één en ander veranderd. er zijn 2 harde schijven bijgekomen, en ik heb mn oude GF2 kaart verruild voor een GF4.

ik was in mijn eerste topic trouwens vergeten de specs te vermelden. dus bij deze:
Case: Antec SX1040 met 400watt PSU
Mamaplank: Asus P4B533-E Raid
Cpu: P4 2,4 Ghz 533Mhz FSB (niet OC-ed)
Ram: Dane elec 256Mb PC2100
Video: Leadtec GF4 Ti4200 128Mb DDR ram
Pci: 2 netwerk nic's - cheap spul
Ide:
Liteon DVD-rom 16x
Liteon CDRW 24x10x40 (zwart frontje)
Plextor CDRW 16x10x40 (niet aangesloten)
1x Maxtor 60Gb @ 7200 rpm
1x Maxtor 120Gb @ 5400 rpm
2x Maxtor 120Gb @ 7200 rpm (in Raid-1)
niet zeuren over die 300 gig... ik heb het echt nodig
in het vorig topic vroegen mensen ook om pics van de voorzijde van de grill... ik had toendertijd foto's gemaakt, maar die waren niet zo geslaagd.. de foto's van gister zijn gelukkig beter

de gloed achter het deurtje is het volgende onderdeel van dit project, de baybus.
helaas zit ik net als menig andere tweaker nog met smart op de ledjes van spacy's IA te wachten, dus logischerwijs is mijn bus nog niet af.. magoed ik post em toch ff..
7 schakelaars?? ja. niet alleen de fans, maar ook de CCFL's worden hier mee bediend. tevens is de bus een glowpad... pas op voor je ogen

het meest rechtse schakelaartje gaat straks voor de felheid van de ledjes zorgen, of full power, uit en op laag voltage.
het rechter zijpaneel moest het ook ontgelden... (idea taken from Rebels)

er zit getint acrylglas voor (gespoten met modelbouw verf voor modelauto ramen) de text heb ik met Mastercam "getekend" en er een CNC frees progje van gemaakt en ff op me werk uit staan frezen.
CCFL's aan met flits:

en in het donker:

de tekst is de japanse titel van de comic waar die babe aan de andere kant uitkomt. in het westen beter bekend als Battle Angel Alita.
nog ff de binnenkant laten zien en dan kap ik, want deze post wordt nu wel héél erg lang zo..
1 buisje aan...

2 buisjes aan...

in het donker...

zow, totzover deze update.. als ik de rest af heb plaats ik nog een final topic en dan ga ik maar es aan een nieuwe case beginnen
nog te doen:
Flightcase handvat op case modden
Randje van mobo plaat afdremelen
meer fans
andere casebadge
550W Q-tec PSU modden en installen
rounded cables
case opruimen
nou, ik hoop dat jullie et wat vinden!
[ Voor 1% gewijzigd door FiXeL op 17-12-2002 22:06 . Reden: nog wat vergeten :) ]