Ben nog steeds bezig met het fabriceren van een pinapparaat (in aangepaste vorm).
De situatie is als volgt:
1. Klant vult 7 cijferig rek. nr in.
2. Klant drukt OK
3. Klant vult 4 cijferige pincode in.
4. Klant drukt weer OK.
Pas dan kan de klant geld opnemen.
Maar het probleem wil dat het textveld voor de 7 cijferige code dezelfde moet zijn als die voor de 4cijferige pincode. Maar bij een viercijferige code krijg ik dus de melding: Uw rekeningnnummer moet uit 7 cijfers bestaan. Logisch want dar is de RegularExpressionValidator voor.
Is er een mogelijkheid om deze RegularExpressionValidator zo aan te passen dat hij tweemaal gebruikt kan worden met andere waarden op dezelfde textbox?
Visueel:
De situatie is als volgt:
1. Klant vult 7 cijferig rek. nr in.
2. Klant drukt OK
3. Klant vult 4 cijferige pincode in.
4. Klant drukt weer OK.
Pas dan kan de klant geld opnemen.
Maar het probleem wil dat het textveld voor de 7 cijferige code dezelfde moet zijn als die voor de 4cijferige pincode. Maar bij een viercijferige code krijg ik dus de melding: Uw rekeningnnummer moet uit 7 cijfers bestaan. Logisch want dar is de RegularExpressionValidator voor.
Is er een mogelijkheid om deze RegularExpressionValidator zo aan te passen dat hij tweemaal gebruikt kan worden met andere waarden op dezelfde textbox?
code:
1
2
3
| <asp:RegularExpressionValidator id="revTextBox1" runat="Server" Font-Names="Tahoma" Font-Size="X-Small"
errormessage="Uw rekeningnummer moet uit 7 cijfers bestaan!" display="Dynamic"
ValidationExpression="\d{7}" ControlToValidate="TextBox1"></asp:RegularExpressionValidator> |
Visueel:
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.