• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:31
Ik heb vandaag mijn nieuwe 3510 gekocht van vodafone ( Prepaid ), alleen het probleem is dat ik niet kan wappen ik heb genoeg beltagoed er op staan en mijn regestratie via vizzavi staat er allemaal netjes in. Ben naar een vodafone point geweest en daar hebben ze het nog even netjes nagekeken maar hun zeiden dat ik meer beltegoed er op moest zetten, dust ik 20 euro beltegoed halen maar nee hoor hij wapt nog niet... arggghhh wat moet ik doen, heeft iemand hier al ervaring mee gehad...

Alvast bedankt... _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan niet wappen met prepaid vodafone. :+
De enigste provider die dit met pre-paid ondersteunt is O2.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
op de website van vodafone staat dat als je een vodafone izi totaalpakket hebt dat dan je wapinstellingen al voorgeprogrammeerd zijn. link

Volgens mij is dat izi gebeuren van vodafone toch prepaid, dus dan kan het op de een of andere manier wel met prepaid.
Heb ff verder gesurft en daar staan hier de waptarieven voor prepaid vodafone gebruikers.

En hier staan de instellingen voor de gsm's, de nokia 6210 werkt wat dat betreft precies hetzelfde als de 3510 met instellen, dus hier lees je hoe je je telefoon instelt

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 17 december 2002 @ 20:52:
Onzin, mn vriendin heeft ook VF prepaid en die kan gewoon WAP'en

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 22:27:
[...]

Onzin, mn vriendin heeft ook VF prepaid en die kan gewoon WAP'en
ik heb ook gewapt met (toen nog) libertel iZi, maar gwoon de instellingen checken en je zegt dat je genoeg beltegoed heb, dus misschien isser iets mis bij vodafone zelf ofzo!? :? blijven proberen denk ik, zou het anders ook niet weten... succes :)

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 17 December 2002 @ 20:52:
Het kan dus wel. henry_f wapt af en toe wel eens met vodafone izi

Als je geen verstand van zaken hebt ga er dan niet domweg van uit dat je gelijk hebt. Ik heb zo'n hekel aan mensen die hele verhalen vertellen m.b.t. mobiele telefonie waar niks van klopt.

offtopic voorbeeld:
ach jij weet nie gek met deze 8210 heb een radardetector bla bla

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 22:40 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 22:33:
[...]

Het kan dus wel. henry_f wapt af en toe wel eens met vodafone izi

Als je geen verstand van zaken hebt ga er dan niet domweg van uit dat je gelijk hebt. Ik heb zo'n hekel aan mensen die hele verhalen vertellen m.b.t. mobiele telefonie waar niks van klopt.
Mja klopt ik heb het net even zitten nalezen.
Er kunnen dus geen data-verbindingen opgezet worden als ik het goed begrijp (dus bv via een laptop internetten) en ik dacht dat wappen hier ook onder viel.

Iedereen maakt wel eens een vergissing hoor :?

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:31
Ik heb het met mijn toestel net weer geprobeert... maar geen verandering, wat kan ik nu het beste doen heb klantenservice al gebeld maar die zeggen gewoon de settings van je wap nog eens goed doorlopen...

Dat heb ik al 10x gedaan, kan het ook zijn dat het wap er uit ligt of zo omdat de foutmelding die mijn telefoon geeft als ik ga wappen is; ' gegevensdrager niet beschikbaar ' Echt vaagjes ik snap er nu echt niks meer van... :?

[ Voor 8% gewijzigd door _VooDooMen_ op 18-12-2002 12:06 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Pagina: 1