Ik heb meerdere gebruikers accounts maar iedereen kan elkaars mijn documenten zien. Ik heb file sharing al uitstaan. Wie weet hoe ik dat kan beveiligen dat ieder alleen zijn eigen mijn documenten kan zien.
NTFS filesystem gebruiken
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
--> partition magic moet er wel eerst geformatteerd worden
Kon windows xp niet naar ntfs converteren zonder partition magic ??? en zonder te formatteren
Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)
convert c: /fs:ntfs
(vanaf de prompt)
lekker basic ook weer
(vanaf de prompt)
lekker basic ook weer
A wise man's life is based around fuck you
volgens mij wel, effe zoeken via de help naar ntfs, dan kan je via een linkje klikken op het omzetten
crap oplossing vind ik dat. onder win9x kon het met FAT32 ook
met win9x sharing kon je gewoon zeggen.... delen voor iedereen of delen met een wachtwoord.
met 2k/XP moet je dan eerst heel lomp gebruikers gaan aanmaken.
je kunt het wel weer omzeilen door de guest log-in een ww te geven maar dat is dan weer voor iedere map hetzelfde.
hoogstirritant!
dit vind ik één van de minpunten van XP.
-pardon-
niet goed gelezen ; ik dacht dat het om een netwerk map ging.. hoe dan ook ik moest m'n zegje over die sharing ff kwijt
met win9x sharing kon je gewoon zeggen.... delen voor iedereen of delen met een wachtwoord.
je kunt het wel weer omzeilen door de guest log-in een ww te geven maar dat is dan weer voor iedere map hetzelfde.
hoogstirritant!
-pardon-
niet goed gelezen ; ik dacht dat het om een netwerk map ging.. hoe dan ook ik moest m'n zegje over die sharing ff kwijt
[ Voor 20% gewijzigd door ScuL op 17-12-2002 21:46 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Je hebt er wel gelijk in. Het was een hele makelijke methode om files te sharen. maar tegelijkertijd ook heel makkelijk te kraken.-ScuL- schreef op 17 December 2002 @ 21:44:
crap oplossing vind ik dat. onder win9x kon het met FAT32 ook
hoogstirritant!
-pardon-
op een thuisnetwerk waar de gedeelde mappen niet op het internet verschijnen heb je daar weinig last vanbolke schreef op 17 december 2002 @ 22:05:
[...]
Je hebt er wel gelijk in. Het was een hele makelijke methode om files te sharen. maar tegelijkertijd ook heel makkelijk te kraken.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
sterker nog, Windows 2000 kan dat alMark309 schreef op 17 december 2002 @ 21:40:
Kon windows xp niet naar ntfs converteren zonder partition magic ??? en zonder te formatteren
wat jou probleem betreft, meneer de topicstarter, misschien slim om eerst even in de verkenner te gaan kijken welk bestandssysteem er op 't moment opstaat want iedereen heeft het al over converteren terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is
Hoe doe ik dat dan
In de verkenner geef je een rechtermuisklik op je c-schijf (of d-schijf... maar net waar windows op staat) en dan druk je met de linkermuisknop op "eigenschappen"... als het goed is zie je dan wat voor bestandssysteem er op staat, dit moet iig of Fat32 of NTFS zijn
Hoi
Pagina: 1