Toon posts:

250 watt Voeding voldoende??

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om de ECS P4S5A-DX+ SIS645DX S478 533 samen met een P4 2.4 533 fsb te kopen.
Deze in mijn huidige kast met 250 watt voeding te plaatsen, op het moederbord komt AGP 64 MB geforce, terratec tvkaart, hercules geluidskaart en een motorola sm56 modem.
Maxtor 40 mb hd(7200) cdrw liteon 12101B en cdr liteon 40 speed.
Is 250 watt voldoende??

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 20:40:
Ben van plan om de ECS P4S5A-DX+ SIS645DX S478 533 samen met een P4 2.4 533 fsb te kopen.
Deze in mijn huidige kast met 250 watt voeding te plaatsen, op het moederbord komt AGP 64 MB geforce, terratec tvkaart, hercules geluidskaart en een motorola sm56 modem.
Maxtor 40 mb hd(7200) cdrw liteon 12101B en cdr liteon 40 speed.
Is 250 watt voldoende??
Ligt in ieder geval aan de kwaliteit van de voeding.
Ik denk niet dat hier een antwoord op kan komen met 100% zekerheid.

Maar nu even voor de aardigheid:
Stel nou dat men zegt: KAN NIET.
Wat doe jij dan? Die handel niet kopen?

Als dat zo is, is dit topic nog enigszins zinnig.

Als dat niet zo is, en je toch de boel koopt, is dit topic ineens een heel stuk onzinniger... Dan zou ik zeggen: Koop die handel en probeer het eerst uit.

[ Voor 35% gewijzigd door WFvN op 17-12-2002 20:43 ]

Verwijderd

Zoals hierboven ligt het inderdaad aan de kwaliteit van de voeding.
Zo weet ik dat een 250 Watt voeding van het merk Aopen uitstekend werkt.
Ik zou zeggen, probeer het uit en anders kan je altijd nog een zwaardere voeding kopen.
Qua prijs valt het wel mee, een 300 Watt voeding heb je al vanaf € 25,00.

Verwijderd

Topicstarter
wfvn schreef op 17 december 2002 @ 20:42:
[...]

Ligt in ieder geval aan de kwaliteit van de voeding.
Ik denk niet dat hier een antwoord op kan komen met 100% zekerheid.

Maar nu even voor de aardigheid:
Stel nou dat men zegt: KAN NIET.
Wat doe jij dan? Die handel niet kopen?

Als dat zo is, is dit topic nog enigszins zinnig.

Als dat niet zo is, en je toch de boel koopt, is dit topic ineens een heel stuk onzinniger... Dan zou ik zeggen: Koop die handel en probeer het eerst uit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ik ga het in ieder geval proberen, maar als er veel mensen zijn die soortgelijks al geprobeert hebben kan ik alvast een zwaardere voeding bestellen.
Hiervoor is een forum. 8)7

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 20:47:
[...]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ik ga het in ieder geval proberen, maar als er veel mensen zijn die soortgelijks al geprobeert hebben kan ik alvast een zwaardere voeding bestellen.
Hiervoor is een forum. 8)7
En op een forum kan je ook wat rondsnuffelen en kijken hoeveel keren vaker vragen gesteld zijn die vergelijkbaar zijn met de jouwe... en ook de antwoorden die daar steeds weer uit komen.

Elk systeem is anders; Niemand zal dezelfde specs hebben als jij hierboven beschrijft...
Kortom: Als je niet onnodig geld wil uitgeven aan een voeding (waar ik best in kan komen; geef ik je geen ongelijk in): Gewoon proberen dus

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:53

Outerspace

Admin General Chat
ik zou wel een sterkere voeding kopen. Als hij het niet trekt dan kan je voeding een beetje doorbranden --> zonde. En zo duur zijn die voedingen niet.

Maar volgens mij zijn hier ook al meerdere topics over. Probeer daar eerst wat info over vandaan te plukken, voordat je deze topic gaat plaatsen. :)

Wauw, een sig!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
't is inderdaad een kwestie van proberen.. Soms gaat het goed, soms niet..

(als je bijv. naar barebone / micro-atx systemen kijkt, die draaien soms op een voeding van 185W zonder problemen).

Maargoed, hier is een centraal topic voor: Welke voeding heb ik nodig?

Daar moet je denk ik genoeg info kunnen vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.