Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Oeps, eerst leren lezen, mvdejong !
Als je het in Rotterdam of Amstelveen zou kunnen ophalen, heb ik wel eentje te leen voor je.
Als je het in Rotterdam of Amstelveen zou kunnen ophalen, heb ik wel eentje te leen voor je.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Helaas, Nijmegen<->Amsterdam voor alleen een tangetje gaat wat ver, anders had je hem zo mogen lenen... en dat kratje bier hadden we samen wel leeggemaakt
, suc6
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd
ik heb die tangen bij ons in de electronica zaak ooit 's gezien voor rond de 50,--. Ik weet dat ze meestal duurder zijn, maar misschien was dit gewoon een kwalitatief mindere uitvoering ofzo.
Wellicht zijn ze bij jou in de buurt ook te vinden? Voor sporadisch gebruik zou dat genoeg moeten zijn....
Ik heb er laatst een gekocht voor fl 39,95 bij de Regenboog Electronica in Heerlen. Je kunt er alleen UTP en ISDN kabels mee maken, maar dat lijkt me voldoende. Hij is inderdaad van mindere kwaliteit dan een tang van 60 piek maar hij doet het gewoon goed!
Kijk voor het nr. van die zaak www.regenboog.net
Kijk voor het nr. van die zaak www.regenboog.net
Ik mocht de tang van de elektrozaak lenen toen ik 20 meter UTP kocht. Gewoon proberen tegen sluitingstijd.
succes.. het is een heel gepiel om die draadjes goed in de connector te krijgen.
succes.. het is een heel gepiel om die draadjes goed in de connector te krijgen.
Ik heb gehoord dat je die tang kan lenen bij Computer discount center voor 15 piek per dag(=minder dan kratje, maar ook minder nuttig).
DiscountCenter zit aan de Molenweg geloof ik..
"Het is beter dat ze over je fiets lullen dan zat ze over je lul fietsen ;-P"
DiscountCenter zit aan de Molenweg geloof ik..
"Het is beter dat ze over je fiets lullen dan zat ze over je lul fietsen ;-P"
ik zal de pcdiscount op de molenweg effe checken, we willen dat netwerkje in het weekend gaan aanleggen, moet te doen zijn.
en krat bier zuipen is idd leuker dan gewoon huren :):):)
bedankt voor de tips, meer tips zijn natuurlijk altijd welkom!!!
en krat bier zuipen is idd leuker dan gewoon huren :):):)
bedankt voor de tips, meer tips zijn natuurlijk altijd welkom!!!
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Ga naar Technica (of hoe dat electronica winkeltje in de 3e walstraat). Een vriend van me heeft daar (jaartje terug) een UTP tang gekocht voor 40,- (=1,5 kratje goed pils).
Is een prima ding en hij (en ik) heeft er al aardig wat kabels mee gemaakt zonder problemen.
Is een prima ding en hij (en ik) heeft er al aardig wat kabels mee gemaakt zonder problemen.
*insert signature here
Verwijderd
Ik heb er eens een keer een gekocht bij de gamma maar daar blijkt dat niet iedere filiaal ze in hun assortiment heeft.
en de kpn schijnt ze ook te hebben heb ik gehoord.
Je kan die van mij ook wel lenen (ik drink trouwens niet)
Maar ik woon in Amstelveen.
Succes
en de kpn schijnt ze ook te hebben heb ik gehoord.
Je kan die van mij ook wel lenen (ik drink trouwens niet)
Maar ik woon in Amstelveen.
Succes
Prima, bij mij mag je een Tang ruilen voor een kratje Grolsch (wel Beugels) !! (Arnhem)
Groeten,
Reink
Groeten,
Reink
Murphy was an optimist
Verwijderd
Ga naar primafoon en koop daar doehetzelf isdn stekkers . Hebbie geen krimptang voor nodig. Alleen waterpomptang.
Pagina: 1