Toon posts:

Headsets

Pagina: 1
Acties:
  • 594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het laatste topic hierover is alweer een tijdje geleden. Daarom dit.
Ik ben op zoek naar mooie headset. Ik twijfel op dit moment voornamelijk tussen de Logitech Premium Stereo USB Headset 30 en de Labtec AXIS 712 USB Stereo Dig. Headset. Ik heb hier dan ook wel wat voor over. Maar of dat usb nou echt nut heeft? En ik zie geen echte verschillen tussen beide . Iemand ervaring met deze headsets.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SCHOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

SCHOP terug naar AV

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Labtec AXIS 712 USB een korte periode gehad, persoonlijk vond ik het feit dat ik niet mijn stem hoorbaar kon maken op m'n speakers enorm irri. Ja, zul je zeggen, daar heb je de koptelefoon voor, maar ik wil gewoon ook gebruik kunnen maken van alleen de mic. :P

Verder was ik over de kwaliteit zeer tevreden, redelijke bas en niet irritant veel hoge tonen. Goede headset voor een redelijke prijs, maar als je voor echt GOED geluid gaat en je bent een beetje audiofiel uitgevallen, dan kan de geluidskwaliteit niet op tegen een "stand-alone" hoofdtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:9 :9
Mooi spul, ik ga morgen eens bij stassen kijken of ze daar ook zoiets hebben. Wel vraag ik me nou af of dit qua computergames echt uitmaakt. Maar als ik 20 euro meer moet betalen voor zoiets met GOED draagcomfort heb ik dat er zeker voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 21:09
Ik heb die koptelefoon maar dan zonder microfoon. Ik gebruik 'm voornamelijk voor DJ'en en ik merk dat als ik 'm voor gewoon luisteren gebruik dat ie dan na een tijdje niet echt meer lekker zit. Maar dat is persoonlijk denk ik :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fr3aKER schreef op 18 december 2002 @ 21:34:
Ik heb die koptelefoon maar dan zonder microfoon. Ik gebruik 'm voornamelijk voor DJ'en en ik merk dat als ik 'm voor gewoon luisteren gebruik dat ie dan na een tijdje niet echt meer lekker zit. Maar dat is persoonlijk denk ik :)
Ik weet niet draagcomfort persoonlijk is. Maar draagcomfort is naar mijn inzien wel erg belangrijk. Op een lanparty is dat wel handig. Ik vraag me dan ook af of bijv. die logitech fijn zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 22:20 ]

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
Ik pik ook ff een graantje mee van dit headset topic: Ik speel Counter-Strike en geluid speelt een belangrijke rol. Weet iemand een goede headset met goed geluid zodat ik meer hoor dan zo'n goedkoop sony ding van de walkman? Iemand hier ervaring mee of zo?

I was born intelligent - education ruined me

Verwijderd

ook ik ben opzoek naar een goede headset, de vorige, een goedkope trust, is niet echt betrouwbaar meer, de doppen zijn uit elkaar gaan staan, en dus de mic is ook verder van m'n mond gekomen, waardoor ik niet meer te verstaan ben tijdens spelletjes e.d.

Ik heb dus een beetje rondgezocht, en ik zit te denken aan de Labtec 712, maar, is digitaal nu echt beter dan analoog? Heeft er iemand ervaring met de 712?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 09:42:
ook ik ben opzoek naar een goede headset, de vorige, een goedkope trust, is niet echt betrouwbaar meer, de doppen zijn uit elkaar gaan staan, en dus de mic is ook verder van m'n mond gekomen, waardoor ik niet meer te verstaan ben tijdens spelletjes e.d.

Ik heb dus een beetje rondgezocht, en ik zit te denken aan de Labtec 712, maar, is digitaal nu echt beter dan analoog? Heeft er iemand ervaring met de 712?
Geluid is altijd analoog, tenzij je een USB stekker in je achterhoofd hebt zitten.

Verwijderd

niet in m'n achterhoofd wel in m'n pc :+

maar USB zou eigenlijk zelfs makkelijker zijn, omdat ik dan als ik van speakers naar headset wil omruilen, niet eerst onder m'n bureau hoef te duiken om 2 stekkertjes met elkaar om te wisselen.......

iets anders, misschien ook een mogelijkheid, een goede koptelefoon (Sennheiser bijvoorbeeld) en dan zo'n mic op een stokkie (die ik nog wel ergens heb liggen) zou in principe ook moeten werken, maar werkt het ook goed? Kunnen anderen mensen mij dan ook goed verstaan via zo'n mic op een stokie?

editje:
Deze ziet er goed uit, maar, heeft iemand ervaringen met deze koptelefoon (voornamelijk de mic, het geluid uit de koptelefoon zelf lijkt me wel ok)
En de volgende specificaties die ik van die site heb gehaald, is dat goed (ik ben namelijk zo'n lekkere handige n00b op het gebied van geluid ;) )? En ik neem aan dat deze in m'n gewone saaie geluidskaart kan, aangezien deze hierboven gepost is.....

specs van die koptelefoon die in de quote staat (Gemini EM-400)
-50mm mylar transducers, frequency response 20Hz-20kHz
-sealed earcup design with comfortable double padding
-foldable design with expandable headband
-3 meter coiled cable, 1/8" stereo plug with 1/4" gold adapter for headphone

en kent iemand nog een andere plek behalve de genoemde website? Ik kan hem niet vinden pricewatch :X

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 10:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik snapgeen voordeel van usb. Je kan gewoon een splitstekkertje kopen voor switchen van speakers ==> headset. Maar heeft het kwalitatief voordeel?
En welke headset hebben de diehard cs'ers hier nou?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 22:47 ]

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
weet iemand iets over deze headset

mijne aanrader wil never nooit een andere meer

met cs hoor je ze al lopen als je begint je hoort ze zelfs wapens kopen

[ Voor 26% gewijzigd door whocarez op 19-12-2002 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bphderuyter schreef op 19 december 2002 @ 23:26:

Wow, dat ding is 2x goedkoper zelfs nog goedkoper als de rekening omdat die ik kreeg omdat ik te laat bij de orthodontist was.

Waar heb je dat ding gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je al een goede hoofdtelefoon hebt is het natuurlijk te gek om een dure headset te kopen. ik had reeds een Sennheiser HD600 en heb voor gaming gewoon een goedkope Labtec headset gekocht. Die leg je gewoon in je nek met de micro ergens in de buurt van je mond. Je sluit natuurlijk enkel de microfoon aan op de geluidskaart. Als hoofdtelefoon gebruik ik de kwalitatief hoogstaande en zeer comfortabele Sennheiser. Enige waar je op moet letten is wanneer je op een LAN een drinkje gaat halen en de hoofdtelefoon aflegt dat je nog die headset rond je nek hebt hangen :P

Je kan de headset ook slopen en de micro op je hoofdtelefoon bevestigen zodat je de headset niet meer in je nek hebt liggen, maar dat vond ik nogal jammer van de Sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SatCP schreef op 20 december 2002 @ 14:56:
Als je al een goede hoofdtelefoon hebt is het natuurlijk te gek om een dure headset te kopen. ik had reeds een Sennheiser HD600 en heb voor gaming gewoon een goedkope Labtec headset gekocht. Die leg je gewoon in je nek met de micro ergens in de buurt van je mond. Je sluit natuurlijk enkel de microfoon aan op de geluidskaart. Als hoofdtelefoon gebruik ik de kwalitatief hoogstaande en zeer comfortabele Sennheiser. Enige waar je op moet letten is wanneer je op een LAN een drinkje gaat halen en de hoofdtelefoon aflegt dat je nog die headset rond je nek hebt hangen :P

Je kan de headset ook slopen en de micro op je hoofdtelefoon bevestigen zodat je de headset niet meer in je nek hebt liggen, maar dat vond ik nogal jammer van de Sennheiser.
Of je koopt gelijk een sennheiser headset van 222 euro bij stassen maar dat heb ik er niet echt voor over. Die headset van Jadjong lijkt me wel wat ik wil alleen graag weten hoe duur ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 15:05:
[...]

Of je koopt gelijk een sennheiser headset van 222 euro bij stassen maar dat heb ik er niet echt voor over. Die headset van Jadjong lijkt me wel wat ik wil alleen graag weten hoe duur ie is.
Staat in de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 14:46:
[...]

Wow, dat ding is 2x goedkoper zelfs nog goedkoper als de rekening omdat die ik kreeg omdat ik te laat bij de orthodontist was.

Waar heb je dat ding gehaald?
enigste waar ik het zo verre weet is bij media markt rotterdam zullen ze denk ik vast en cker ook wel bij andere media markten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wat vinden jullie van deze headset,
GAMER HEADSET
Eigenschappen
Koptelefoonset van hoge kwaliteit, speciaal ontworpen voor gamers
Spellen nog realistischer dankzij fantastisch basgeluid
Verstelbare condensator-microfoon voor maximaal resultaat
Ook geschikt voor videoconferencing en telefoneren via het internet
Inclusief extra volumeregelaar op snoer, direct toegankelijk

Technische specificaties
Inclusief kabel van 180 cm
20 - 20.000 Hz frequentiebereik Gamer Headset
50 - 16.000 Hz frequentiebereik microfoon
32 Ohm impedantie
103 dB gevoeligheid
Rondomgevoelige microfoon werkt op een geluidskaart
Brutogewicht 0,2kg

http://www.trust.nl/_images/products/300/12094.jpg

Zelf vind ik hem/haar er wel mooi uit zien. En de prijs is ook wel goed 13 Euro.
Is dit wat of niet.
Bedankt al vast,
Greetz Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 18:37:
GAMER HEADSET
Eigenschappen

Technische specificaties
32 Ohm impedantie
103 dB gevoeligheid
Brutogewicht 0,2kg

Zelf vind ik hem/haar er wel mooi uit zien. En de prijs is ook wel goed 13 Euro.
Is dit wat of niet.
Bedankt al vast,
Greetz Peter
Wat wil je ermee doen. Gamen kan er wel mee. Maar als je net zoals mij toch wel eens op een lan LANG gamed zal het niet perfect zitten.

ik heb ondertussen ff een sidewinder gamevoice gekocht maar ik ben mischien toch nog van plan om er een betere op aan te sluiten. Ik koop denkik dat 25 euro ding en sluit die op gamevoice ding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 18:37:
GAMER HEADSET
Eigenschappen

Technische specificaties
32 Ohm impedantie
103 dB gevoeligheid
Brutogewicht 0,2kg

Is dit wat of niet.
Bedankt al vast,
Greetz Peter
Dat d8 ik dus ook heb er ook een gehaald met 2 andere gasten .....
lekker headsetje! tot dat 1 gast zijn headset op deed breekt dat grijse ding (die beugel zeg maar bij je nek) ik d8 nou lekkerdan ...tijdje later breekt mijne ook... daarna breekt die andere ook van die gast duz met zijn 3e die headsets gekocht en allemaal kapot bij die beugel :S
Dus flut zooi dus die constructie :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooncheese.. die koptelefoon van jou is maar een brak ding!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt toch ook tegenwoordig van die headset met 5.1 of 4.1 geluid :D :P (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 23:21:
Je hebt toch ook tegenwoordig van die headset met 5.1 of 4.1 geluid :D :P (dacht ik)
Kroonluchter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Wat moet je eigenlijk met zo'n usb ding als je al een geluids kaart heb?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Ik ben van plan deze te gaan kopen:

Plantronics .Audio 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Iemand ervaring met de Plantronics Audio 70 http://www.plantronics.co...1200109&prodId=prod440016

Leuk verjaardagscadeautje... Kost bij Mycom €39,95

Iemand commentaar/ suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
offtopic:
Ja lekkere kick kan dat niet even in een nieuw topic? :?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hmm, mij eigenlijk nog steeds niet duidelijkl:

- Waarom wordt er zo gepocht met 'digitaal' geluid; omdat het geluid pas wordt gedecodeerd ter hoogte van de headset zelf ?

- Is er al een antwoord op het feit dat je metdie USB altijd moet wisselen van apparaat en at je dus niet tegelijk boxen + headset kan gebruiken ? (buiten splitter te kopen)

Kijk deze:
http://www.logitech.com/i...3,contentid=6337,detail=2
Heel mooi en goed, maar USB. Is dat dan met een USB-connector die ik dan KAN aansluiten, door de twee jacks erin te steken, of sowieso USB ?

Ik wil een enorme teleurstelling voorkomen om een goed product te kopen, maar dan met zo'n irritant probleem te zitten.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze en ben eer zeer tevreden over :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/reviews/000460-05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 00:52:
Ik heb deze en ben eer zeer tevreden over :)

[afbeelding]
das toch een koptelefoon, geen headset :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

ja ik ben nu ook wel benieuwd.. ik twijfel tussen de plantronics .90 of de Logitech Premium Stereo USB Headset 30..

heeft iemand goede ervaringen met beide??
of misschien heeft iemand ze allebij gehad? ik ben benieuwd!

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
Ik heb zelf een sennheiser PC-150, en ik ben er zeer tevreden over, ik heb deze aangesloten op een audigy2 echt perfect geluid met een meer dan perfecte bas. Ook de mic doet het erg goed.

http://www.sennheisercommunications.com/pr-pc150.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:59
whocarez schreef op 19 december 2002 @ 23:26:

Ik had die headset maar ik heb hem vervangen met een altec lansing ahs 502 en die geluid is beter. De prijs verschil is 1 euro, maar verzendkosten :( ( Ik speel geen CS maar Medal of Honor Allied Assault)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

siemenz schreef op 22 augustus 2004 @ 21:31:
ja ik ben nu ook wel benieuwd.. ik twijfel tussen de plantronics .90 of de Logitech Premium Stereo USB Headset 30..

heeft iemand goede ervaringen met beide??
of misschien heeft iemand ze allebij gehad? ik ben benieuwd!
Ik heb zelf ook een USB headset (Plantronics DSP300) maar je moet je met al die USB headsets wel 1 ding heel goed realiseren: je koopt er altijd een aparte (geïntegreerde) geluidskaart bij!

Voor mij was dit juist prima (mijn on-board kaart had beetje last van storingen en ruis) maar je moet dus wel constant van input-geluidskaart wisselen als je hem wil gebruiken! Je kan dus niet beide kaarten tegelijk gebruiken of even in-game wisselen oid want de meeste (alle?) programma's kijken tijdens hun start-up welke geluidskaart actief is en blijven die gebruiken. Soms kan je bij een programma specifiek instellen dat het geluid altijd over 1 bepaalde kaart moet (bv TeamSpeak), maar dat is eerder regel dan uitzondering.

Als je je headset alleen aansluit tijdens games heb je hier minder last van (hij switcht dan automatisch als je hem erin doet en zet het terug naar default als je hem eruit trekt), maar als je hem er permanent in laat zitten zul je dus wel moeten switchen. Neemt niet weg dat de microfoon kwaliteit superieur is en dat je mic op elke PC hetzelfde zal klinken (want altijd dezelfde geluidskaart). Succes!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Ook schreef op 23 augustus 2004 @ 06:39:
[...]

Ik heb zelf ook een USB headset (Plantronics DSP300) maar je moet je met al die USB headsets wel 1 ding heel goed realiseren: je koopt er altijd een aparte (geïntegreerde) geluidskaart bij!

Voor mij was dit juist prima (mijn on-board kaart had beetje last van storingen en ruis) maar je moet dus wel constant van input-geluidskaart wisselen als je hem wil gebruiken! Je kan dus niet beide kaarten tegelijk gebruiken of even in-game wisselen oid want de meeste (alle?) programma's kijken tijdens hun start-up welke geluidskaart actief is en blijven die gebruiken. Soms kan je bij een programma specifiek instellen dat het geluid altijd over 1 bepaalde kaart moet (bv TeamSpeak), maar dat is eerder regel dan uitzondering.

Als je je headset alleen aansluit tijdens games heb je hier minder last van (hij switcht dan automatisch als je hem erin doet en zet het terug naar default als je hem eruit trekt), maar als je hem er permanent in laat zitten zul je dus wel moeten switchen. Neemt niet weg dat de microfoon kwaliteit superieur is en dat je mic op elke PC hetzelfde zal klinken (want altijd dezelfde geluidskaart). Succes!
kijk dat is info waar ik wat aan heb! dat wist ik dus niet.. ik heb een audigy 2 kaart en dat usb is ècht veel duurder.. dus ik ga denk maar toch voor analoog dan!

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Inderdaad, vaak heben mensen al een dijk van een geluidskaart aan boord en dan is zo'n USB headset in principe zonde want die gaat gewoon z'n eigen geluidskaart gebruiken. Er zijn btw ook USB headsets met analoge stekkers (dus USB plug met daaraan een geluidskaart en daarop 2 gewone minijack in- en uitgangen), maar als je die USB geluidskaart zelf dus toch eigenlijk nooit gaat gebruiken heeft dat ook geen zin :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 15:42

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ben zelf ook op zoek naar een headset, natuurlijk voor gaming met teamspeak e.d. Maar ook voor muziek (DJ-ing, maar niet zeer intensief).

ik ben dus op zoek naar een headset die zuiver geluid produceert met mooie lage tonen en die niet te schel klinkt of erg in het middenspectrum blijft hangen...
Daarnaast moet de microfoon, redelijk storingsvrij zijn en de stem zuiver overbrengen.
En als laatste, comfort... ik heb geen mega groot hoofd ;) dus het is wle zo handig als hij te stellen is.

Op dit moment weet ik niet echt goed waar te zoeken, maar twijfel tussen Sennheizer, Labtec, Plantronics 70, 80 of 90 en Logitech Premium Stereo .
De Sennheizer PC150, vind ik op zich wel mooi, maar wel prijzig, daarnaast lijkt het dat de band niet stelbaar is.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan iemand mij vertellen welke van bovenstaande een betere geluidskwaliteit produceert?

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Ik heb uiteindelijk de Plantronics .90 gekocht! Prima ding... Kwaliteit is gewoon ronduit goed. Gebruik 'm vooral voor gamen en mp3's luisteren. Voor die doelstelling is hij meer dan geschikt.

Wil je een headset om de DJ uit te hangen of semi-professioneel met muziek te werken dan zou ik voor de Sennheiser gaan.. Hoorde dat de kwaliteit iets beter was. Ik als "leek" hoor het verschil niet, maargoed.

Succes

Verwijderd

mistaoutlaw schreef op 19 december 2002 @ 03:33:
Ik pik ook ff een graantje mee van dit headset topic: Ik speel Counter-Strike en geluid speelt een belangrijke rol. Weet iemand een goede headset met goed geluid zodat ik meer hoor dan zo'n goedkoop sony ding van de walkman? Iemand hier ervaring mee of zo?
(offtopic)
COunterstrike is toch oud ofzo?
hoe kan sound dan belangrijk zijn?
(/offtopic)

Logitech Vond ik qua scherpte wel goed met geluid, maar hij zat kloten imho.
Mjah jij wil geluid, dat is geluid ;) anders kijk ff bij sennheiser etc.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:06:
[...]

(offtopic)
COunterstrike is toch oud ofzo?
hoe kan sound dan belangrijk zijn?
(/offtopic)

Logitech Vond ik qua scherpte wel goed met geluid, maar hij zat kloten imho.
Mjah jij wil geluid, dat is geluid ;) anders kijk ff bij sennheiser etc.
het mag dan wel een oud spel zijn maar je moet wel kunnen horen als iemand achter je loopt, of op je zit te schieten :+

Verwijderd

Ik heb de deze

Afbeeldingslocatie: http://www.alteclansing.com/images/AHS502_l.jpg

mooi geluid, handige microfoon voor tijdens games :D
en met volumeregelaar ;)

/edit: prijs was 20€, gekocht op de dipro computerbeurs :)

http://www.alteclansing.c...on=europe&country_code=be

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 19:36 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb een cheap-ass US-Blaster, werkt goed en kost maar 9.95 :). Hij heeft een lang snoer (+2 meter) en een volumeregelaar. De microfoon levert best scherp geluid op en kraakt niet elke keer dat je erin ademt.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

bosaap22 schreef op 09 september 2004 @ 17:45:
Ik heb uiteindelijk de Plantronics .90 gekocht! Prima ding... Kwaliteit is gewoon ronduit goed. Gebruik 'm vooral voor gamen en mp3's luisteren. Voor die doelstelling is hij meer dan geschikt.

Wil je een headset om de DJ uit te hangen of semi-professioneel met muziek te werken dan zou ik voor de Sennheiser gaan.. Hoorde dat de kwaliteit iets beter was. Ik als "leek" hoor het verschil niet, maargoed.

Succes
Hoe zijn de lage tonen? en is de weergave van het geluid over het hele spectrum een beetje in balans? (bij muziek)
Sluiten die schelpen helemaal je oor af of niet? (ivm teamspeak en game geluid over normale speakers).
En als laatste hoe is de kwaliteit van de microfoon? en is deze ook weg te draaien of af te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 23:38
Medusa 5.1 deze ga ik denk ik kopen ... ligt hier in duitsland bij de mediamarkt.
Afbeeldingslocatie: http://images.tomshardware.com/2005/07/14/headsets_gamers_can_love/hs-medusa5.1usb-01.jpg
http://www.twitchguru.com...amers_can_love/page4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
jemig, heb je gemerkt dat je een wooly mammoth hebt opgegraven? Dit topic dateert al uit 2002 (!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Ik wil wel even uit ervaring praten, ben manager van H2k-Gaming en hebben nu 35 members, de headsets die wij gebruiken zijn die van Sharkoon namelijk de: Sharkoon Cosmic 5.1 Headset of de Sharkoon Dynamic 5.1 Headset (USB) en 5.1 de tijd dat 5.1 headsets niet goed waren is echt over, je hoort echt werkelijk van welke kant er geschoten wordt en waar de aktie plaatsvindt.
daarbuiten hoor je een mooi vol geluid en zit hij ook nog eens comfortabel.
Ik denk dat ik hem ongeveer 20 uur per week op mijn hoofd heb zitten.
De headsets zijn alleen verkrijgbaar in Amsterdam bij deze zaak :http://www.ikbenstil.nl/index.php?cPath=165_235

gl en hf

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
HunterPro schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:42:
jemig, heb je gemerkt dat je een wooly mammoth hebt opgegraven? Dit topic dateert al uit 2002 (!).
*strike* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Le_Freak ! schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:51:
Ik wil wel even uit ervaring praten, ben manager van H2k-Gaming en hebben nu 35 members, de headsets die wij gebruiken zijn die van Sharkoon namelijk de: Sharkoon Cosmic 5.1 Headset of de Sharkoon Dynamic 5.1 Headset (USB) en 5.1 de tijd dat 5.1 headsets niet goed waren is echt over, je hoort echt werkelijk van welke kant er geschoten wordt en waar de aktie plaatsvindt.
daarbuiten hoor je een mooi vol geluid en zit hij ook nog eens comfortabel.
Ik denk dat ik hem ongeveer 20 uur per week op mijn hoofd heb zitten.
De headsets zijn alleen verkrijgbaar in Amsterdam bij deze zaak :http://www.ikbenstil.nl/index.php?cPath=165_235

gl en hf
Hoe is je ervaring met muziek en dvd's ?
Ik heb gelezen in reviews dat die medusa (de USB versie) niet zo goed is met dvd's en muziek...
Maar vind USB versies juist wel erg handig met menemen en voor me lapper ...

Hoewel ik de normale versie met amp hier kan kopen in twinbox voor 80e (en de usb versie is 89e) en die is nog beter getest ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Nee klopt, maar die sharkoon is daarvoor ook perfect, mooi vol en helder geluid

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
hmm toch maar is gaan kieken waar ze sharkoon hier verkopen dan :)
Zou toch te vinden moeten zijn zou je zeggen het is een duits merk hehe (8>
Pagina: 1