Toon posts:

[LogitechMX500] Cola eroverheen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het topic titel al zegt, er is cola overheen gekomen...
De 2 grote knoppen doen het minder goed als eerst en de scroller is een stuk stroever. Kan ik dit zelf oplossen of kan ik em beter naar de winkel terugbrengen? Ik ben waarschijnlijk het bonnetje kwijt.

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:30
Nou naar de winkel terug brengen niet want het is jou fout en je hebt geen bonnetje(waarschijnlijk).Ik zou hem even goed schoonmaken kijk maar in de handleiding daar staat wel waarmee je hem schoon kan maken of dompel DE PLASTIC onderdelen onder in een sopje, daarna afspoelen

If it aint broke, fix it till it is!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
uit elkaar halen goed reinigen met alcohol en als ie het dan nog weer goed doet houden anders dan weer terug mee gaan.
Denk er wel aan de schroeven niet te beschadigen als je hem los haalt anders is het over en uit met je garantie :)

Verwijderd

Topicstarter
Venxir schreef op 17 december 2002 @ 20:37:
Nou naar de winkel terug brengen niet want het is jou fout en je hebt geen bonnetje(waarschijnlijk).Ik zou hem even goed schoonmaken kijk maar in de handleiding daar staat wel waarmee je hem schoon kan maken of dompel DE PLASTIC onderdelen onder in een sopje, daarna afspoelen
Er staat niks over in het boekje, ik zal eens op de cd-rom kijken.
Ik zie zo ook geen schroefjes?
Ik durf em niet open te wringen als het met een klik systeem is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 20:49 ]

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:39
gsjonnie schreef op 17 december 2002 @ 20:38:
uit elkaar halen goed reinigen met alcohol en als ie het dan nog weer goed doet houden anders dan weer terug mee gaan.
Denk er wel aan de schroeven niet te beschadigen als je hem los haalt anders is het over en uit met je garantie :)
Dat lijkt mij nu al wel het geval. Dit is niet wat, naar mijn mening, een situatie is waarna ze nog garantie gaan geven.

Verwijderd

Topicstarter
Het scrollwieltje doet het meest stroef, hoe krijg ik die goed schoongemaakt?

Verwijderd

Als je eerst die vier nopjes eraf trekt. Zitten daar toch schroefjes. Da kun je hem als het goed is zo open maken.

• Losha
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

schroefjes kun je niet zomaar zien, zitten onder de stickers.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/losha/got/mx500.jpg
eenmaal uitelkaar gehaald zie je altijd.
prik ff met de schroevendraaier door dat kleine kruisje op de stuikers ..daar zitten de schroeven

man of the drums: als je niet weet over welke muis het gaat, reageer dan niet.
de mx500 heeft
A: 5 nopjes en niet 4
B: zitten daar geen schroeven onder

[ Voor 38% gewijzigd door Losha op 17-12-2002 21:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij is nu al iets beter, de scrollwheel maakt nu alleen nog een raar geluidje....
bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 09:33:
Hij is nu al iets beter, de scrollwheel maakt nu alleen nog een raar geluidje....
bedankt
maar scrollen is voor mietjes :P

ontopic:misschien met wat van de spul ertussen , weet niet precies hoe het heet, maar je doet het ook tussen die schuifjes van bijv, een mengpaneel..

/me zoekt ff beneden

1min later...

/me heeft het beneden gevonden :P

het heet slotspray, maar het is ook goed te gebruiken voor dit soort onderdelen d8 ik

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 09:45 ]

• Losha
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

ik zou er niets tussen spuiten, als dat tussen de gaatjes van het wiel komt detedteerd deze de bewegingen niet meer goed en doet ie't weer slecht
Pagina: 1