Age Of Mythology [ doodloper ]

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 14:36

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
nou ik zit nu in level 5 just enough rope. en ik kom niet verder... ik kan de tegenstanders niet slaan.. of in mootjuhs hakken maar zij mij wel... nu is mijn vraag hoe moet ik verder ??

want ik kan AJAX niet redden als ik de troy niet kan verslaan :?

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-02 22:22

aapelite

Do the kirby!

ik zal campaign ook ff gaan doen morgen, laat je wel horen als ik er voorbij ben ;)

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
thnx :) want is echt heel raar... ik kan ajax gewoon niet redden :(

Verwijderd

Prutz0rs...

Even denken... level 5 is toch dat je het paard van Troje moet bouwen?

In dat geval:

vanaf het begin legers bouwen, ten noorden en zuiden van je kamp plaasten (2 groepen).
Er zullen een aantal keren scouts aankomen, en die zullen ontsnappen.
Niets aan doen, gewoon de aanval afwachten en opvangen met de troepen.
Tegelijkertijd genoeg mannetjes aan de bouw van het paard zetten, laten werken op het land/bosbouw/goud etc.

Na drie aanvallen is je paard wel klaar, en heb je gewonnEN :)

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
NEEE juh moet AJAX redden zoals ik al zei.. het is waarschijnlijk level 1 part 5 nadat juh de westgate heb neergehaald...

het level heet btw just enough rope... en ik ben nogsteeds niet verder... :( en ik wil verderrrrrrrrrrr :)

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
hier heb ik ff me saved games staan hmmzzz is als ajax vrij is.. dus geen mannetjuh meer om hem heen
HMMZZZZZ
en just enough rope is begin van het level :)

just enough rope

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

probeer het nu ff vanaf je saved game

hmz, idd vreemd, heb wel nog een relic gevonden en wat andere zooi, nog veel rood overal, alleen waarom kunnen de units niet aanvallen? en wat zijn de objectives?

net ff opnieuw gedan die missie, je moet dus die gasten die aanvallen mollen, als ze allemaal dood zijn gaat ajax naar huis samen met jou, dat word dan gezegd, je hebt denk ik niet iedereen gemolt, gewoon ff rond scouten, vond bij jou save nl onderweg ergens iets meer naar rechts van ajax nog wat cavelery, als die dood zijn moet het lukken

[ Voor 116% gewijzigd door aapelite op 18-12-2002 19:43 ]

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
thnx you are my friend (K)

love ya :P

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

al gelukt dan? :P and no prob :P

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
nee het is gewoon nog steeds niet gelukt heb iedereen uitgemoord.. AJAX is nogsteeds in leven.. maar ik heb nogsteeds geen stadjuh.. kan juh misschien een saved game maken voor me dat AJAX net naar zijn dorp loopt ???

Verwijderd

Hmmm als ik me niet vergis: Is dat het level niet wat komt nadat je die poort hebt gemold en als je naar benedenloopt tussen het puin van die stad terechtkomt (met een paar fortressen?) en je de mannetjes die de groene mannetjes aanvallen moet verslaan?? In that case, maak de aanvallers af en loop vanaf daar een stuk naar rechts... Als het goed is is daar een dorp waar je naar toe kunt en vanwaar je weer legers kunt bouwen.

Zo niet... beschrijf eens hoe het level begint dan probeer ik het me te herinneren ;)

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

saved game werkt niet denk, ik had nl bij jou saved game ook probleem dat ik niemand zelf kon aanvallen ?? :S daarna zelf ff vanaf save missie 4 verder gegaan, en begin missie 5 is gewoon die rodew gozers die de groene aanvalleen afmaken en dan zegt loop je met ajax mee naar een basis links onder ergens. dus restart missie anders eens gewoon

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
hmmzzz... al 4 keer opnieuwe geprobeerd te doen .. maar helaas het wilt gewoon niet... arghhhhhhhhh

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
aapelite schreef op 19 December 2002 @ 17:00:
saved game werkt niet denk, ik had nl bij jou saved game ook probleem dat ik niemand zelf kon aanvallen ?? :S daarna zelf ff vanaf save missie 4 verder gegaan, en begin missie 5 is gewoon die rodew gozers die de groene aanvalleen afmaken en dan zegt loop je met ajax mee naar een basis links onder ergens. dus restart missie anders eens gewoon
kan juh anders niet een saved geven als ajax alweer terug is en ik een dorpjuh in handen heb... of een saved dat juh in level 6 bent ????

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

is goed heb jou save nogwel overgeschreven staan na het gevecht, als jeje email ffies geeft dan mail ik ut wel, weird genoeg wil wanadoo mijn web space niet laten werken

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
seiko@dsmarty.com

Verwijderd

Misschien niet de mannier maar er zijn inmiddels al 'cheat-codes' waaronder 1 voor het 'winnnen' van het huidige level. (www.gamezone.com) maar je kunt in iedergeval verder ;)

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
ik haat cheaten :(

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

ik heb je een save toegestuurd via je email

Verwijderd

He hoe gaat Online [Direct Ip?]
Ik ben met 2 vrienden [3 vs PC] [begin net met de game.]
Na 5 min spelen ERROR :(

OUT OF SYNC [loopt 1 van ons de internet niet gelijk dan.]

alle 3 hebben ADSL [2 basic 1 fast] Die vriend met Fast 1.5MB verbinding host de game. heeft 1,6 Gig proc. 512 DDR]

awnser?

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 23:09

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 22:49:
He hoe gaat Online [Direct Ip?]
Ik ben met 2 vrienden [3 vs PC] [begin net met de game.]
Na 5 min spelen ERROR :(

OUT OF SYNC [loopt 1 van ons de internet niet gelijk dan.]

alle 3 hebben ADSL [2 basic 1 fast] Die vriend met Fast 1.5MB verbinding host de game. heeft 1,6 Gig proc. 512 DDR]

awnser?
heb je de laatste update?
Met versie 1.01 zou dat gefixed zijn. Er is nu ook al versie 1.02 uit (http://www.eso.com)

Verwijderd

wel 1 update gedaan 1.01 versie 2de probeer ik nu

Verwijderd

nop does not work, mijn vesie was al 1.02 [ :) ]
Wat is die 'Sync' nou dan. Synchronius of zo...... out of memory ??
can anyone tell.

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

tis volgens mij dat het niet m,eer gelijk werkt, vreemd heb het nooit gehad, probeer het anders via offciele online gedoe, tenzij je illegale hebt, dan ist kut voor je

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
Seiko ik heb die saved game van jou bekeken en het lukt me idd niet om te zorgen dat ajax met jouw meegaat.
Heb je bij het opnieuw proberen op restart game gedaan?? Dan laadt die namelijk weer jouw save game en das niet de bedoeling.
Ga gewoon naar campaign toe, de lijst met missies, niet een saved game of zo.
En kies missie 5, val aan slacht iedereen af en dan zou het het moeten doen.

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
aapelite schreef op 20 December 2002 @ 17:37:
ik heb je een save toegestuurd via je email
ik ben ook al verder :)

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 10:38

pietje63

RTFM

Sorry voor late kick, maar ik kom er nog niet uit bij dit level.

Ik heb alle rode naar het kamp van groen gelokt waar ze vervolgens door de town centers kapot worden geschoten door die aardige pijltjes van groen.

Vervolgens het hele park rond gelopen en overal waar een rood gevecht poppetje was deze naar groens kamp gelokt om daar kapot te laten schieten.

Dus:
- Ajax leeft nog
- Ik kan groen niet aanvallen (duh)
- Ik kan rood niet aanvallen (eeh?)
- Ik kan de gebouwen van rood niet aanvallen
- Ik kan het rechter kamp van rood wel in maar daar is niets
- Ik kan het linker kamp van rood niet in, en volgens mij zitten daar nog wel wat poppetjes

Ik weet niet meer wat ik nu zou moeten doen.. Ajax kan veilig naar zijn kamp lopen maar doet dat niet :O .

[edit]
Ik heb mbv de cheat code dit level even overgeslagen, maar wil nog wel graag weten hoe het alsnog op te lossen.
In een volgend level (9 volgens mij) heb ik een ander probleem, je moet daar een steen vernietigen om verder te gaan, als je er op klikt krijg je de tooltip dat hij vernietigd kan worden en 2500 hitpoints heeft, maaar aanvallen lukt niet.

[ Voor 20% gewijzigd door pietje63 op 15-04-2004 00:11 ]

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Pagina: 1