Toon posts:

ik heb het licht gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het is me gelukt om mijn athlon xp2000+ op 1785mhz te laten lopen(fsb 142,8),het is nu eigenlijk een 2200+ zegt ie in de bios.ach ja voor jullie lijkt het mischien weinig maar ik had eerst wat problemen met het overklokken.het blijkt namelijk,dat ik de middelste geheugenbank niet kan gebruiken bij het overklokken.raar is dat,maar nu ben ik dus blij dat ie eindelijk sneller loopt.maareh hoe hoog is de max van de fsb ongeveer als je multiplier nog op standaard hebt staan???of kan ik em net zolang hoger zetten totdat ie onstabiel word of dat ie veel te heet word??

Verwijderd

uitproberen........ kan je niet weten is altijd anders
trouwens je overclock is eigenlijk niet spectaculair :P

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-02 22:33
Je kan idd omhoog met de fsb totdat ie het niet meer trekt of te warm word gewoon proberen max bereikt dan paar mhz terug en dat is het dan wat betreft fsb. Ik denk trouwens dat behalve je mededeling dit topic nie echt nodig was geweest.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Topicstarter
jammer hij wilt niet verder dan 143,maar ja morgen ligt er waarschijnlijk een xp unlocking kitje in de brievenbus,mm lekker klokken maar

Verwijderd

Welk Moederbord en welk geheugen? Altijd leuk om te vermelden...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em maar weer op 140 gezet want,hij trok medal of honor niet meer en hierop wel.hij blijft toch nog best koel,42 graden stressed.is toch best netjes.maareh mijn mobo is een msi k7t turbo met 2x 256mb 133sdram.de rammetjes zijn allebei van een goed merk corsair of zoiets.dus dat mag ook geen probleem zijn.en binnenkort krijg ik de swiftech mcx-nogwat met een 80 mm fan met een cmf van 75,hahah ik kan niet wachten..

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 08:22

AcouSE

Swedish Chef

Tweakslut: Let op je interpunctie. Gebruik aub. hoofdletters, voeg een spatie in na een punt en druk eens zo nu en dan op die grote toets rechts (enter) :)

Het antwoord op je vraag vind je in de faq: daar kom je alleen maar achter door uit te proberen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.