Bij het afspelen van wat voor muziek dan ook via mijn nieuwe Terratec kaartje zit er contstant gekraak tussendoor, ik heb al bepaald dat het uit mijn geluidskaart komt, de digitale optische uitgang heeft er ook last van, weet iemand waar het aan kan liggen?
Het blijkt dus een win2k driver probleem te zijn, weet iemand of het opgelost word als je de nieuwe win2k drivers installeert?
Woopie, probleem opgelost.
Winamp was het probleem, op de een of andere manier, gooide de output plugin van winamp er ruis achtige rotzooi doorheen, ben nu overgestapt op Sonique, en echt geen problemen meer.
Winamp was het probleem, op de een of andere manier, gooide de output plugin van winamp er ruis achtige rotzooi doorheen, ben nu overgestapt op Sonique, en echt geen problemen meer.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 20:45 schreef Wolfensteijn het volgende:
en verder vind ik het jammer dat er dan niemand is die ook maar ff zegt, tja, sorry weet het niet
.[/quote]Zeikerd
we zijn je toch geen antwoord verplicht ofzo?!
en verder vind ik het jammer dat er dan niemand is die ook maar ff zegt, tja, sorry weet het niet
Verwijderd
Ja, je moet niet verwachten dat je 123 antwoord hebt en je bent wel erg snel met vragen als je zelf je probs kunt oplossen.
Pagina: 1