Toon posts:

unreal tournament:geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al een tijdje unreal tournament maar telkens als ik het spel afsluit dan blijft het geluid nog ongeveer 30 seconden doorgaan.

Daarna stopt het en is schijnbaar alles wat betreft de game afsluiting in orde.
Weet iemand hoe je dit probleem kunt verhelpen?

Ik heb de GOTY edition
Zijn er nog nieuwe updates of bugfixes verkrijgbaar?

mijn system specs:
My specs:
P4 1.6 Ghz
ASUS P4T-E mainboard
384Mb rimm (PC 800)
2 harddisks on IDE 0
Wester Digital ATA 133 8mb cache 7200 RPM set up as Master
Maxtor 40Gb ATA 100 7200 RPM as slave

Lite on LTR32123S CD RW
Lite on LTD 163 DVD rom
ATI radeon V9700 128Mb pro
SB live 5.1
Sitecom ISDN card

win98 snd edition
DirectX 8.1 Dutch
Intel 850 chipset drivers ,the laatste versie welk nr dat weet ik niet

Alvast bedankt voor de moeite,

Mvg,

Endy

Verwijderd

Nieuwste drivers van je geluidskaart ook al eens gedownd.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik al gedaan,alle software is recent en up to date......

Verwijderd

probeer eens in de unrealtournament.ini te graven. Verander wat geluidsinstellingen, de cache zal trouwens ook wel van invloed zijn... Proberen proberen proberen !!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

relaxed toch?

dus...

Verwijderd

relaxed? Ik vind het meer een reden om over te gaan op console... maar ja, dan denk je aan warcraft3 dat zo lekker op je hd staat en dan denk je: mmm, toch nog maar geen x-box ... :)

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Dit heb ik ook, maar ik kan er niks aan doen. Heb er eigenlijk ook geen last van stop toch na een 10 tal seconden.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

Yepperz,

Dit is een bekend probleem van GOTY heb ik hier ook last van. moet zeggen sinds ik van celly 700 naar amd 1800+ ben gegaan is de uitspeeltijd veel korter :) weet niet of dat dus ligt aan afsluit snelheid etc

[ Voor 94% gewijzigd door Ray op 18-12-2002 15:25 ]

Verwijderd

Same here, volgens mij speelt-ie gewoon het loopje af voordat-ie kan stoppen.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heb ik ook last van :(

Duurt soms vrij lang en klote is dat rest van systeem dan ook traag is.

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

alvast bedankt voor de reacties :)
Ik heb gelezen dat als je in de preferences de Direct Sound Disabled de geluidsweergave meteen zou moeten stoppen als unreal tournament wordt afgesloten.

Wat betreft de cache settings:

Die heb ik op 3/4 van mn systeem gezet, met die hoeveel heid memory zou ook dat geen probleem moeten zijn :)

Wat betreft de consoles....nou er zijn leuke games voor te krijgen maar de online mogelijk heid van het internet daar kan nog steeds geen X box tegenop :))

Wat betreft de verschillende systemen en unreal tournament. Het is inderdaad vreemd, ik had hiervoor een athlon 1000 en die had er helemaal geen last van :/

Ik ga in ieder geval de settings doorvoeren en dan laat ik het wel even weten :))

Thanxxx

Endy

Verwijderd

Dit probleem had ik ook met XP en UT.
Bij mij was het opgelost toen ik de muziek in UT uitzette.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Hi fuug,

Als ik me ni vergis en je zet de slider van de muziek helemaal naar links dan lijkt t alsof die sound weg is,het is moeilijk na te gaan,tenzij dr een programma is die processen kan nalezen tijdens het afsluiten o.i.d.

Ik neem aan dat dan het muziek schema onderdeel in de software gewoon nog wordt doorgenomen,ook al staat de slider/schijf van de audio tab op 'o'

Het lijkt dan ook dat de muziek weg is omdat er geen muziek meer 'hoorbaar' is.(de lijn out wordt niet meer uitgestuurd naar de boxen.)

Alvast bedankt!

Als iemand weet of t proces zich anders afspeelt als hierboven door mij beredeneerd dan laat t me maar ff weten :)
Pagina: 1