"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Who is John Galt?
justmental schreef op 17 december 2002 @ 19:44:
Zitten niet alle GVF-ers in A61 dan?
nee
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Antwoord zal voorspelbaar zijn
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 19:48 ]
Wat ben je lang van stof vandaag

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
'nee, mijnheer' voor jou
De doelen van de beide fora zijn duidelijk anders, maar een gevaarlijke strikvraag zou zijn: waarom niet?
Who is John Galt?
justmental schreef op 17 december 2002 @ 19:51:
[...]
'nee, mijnheer' voor jou
De doelen van de beide fora zijn duidelijk anders, maar een gevaarlijke strikvraag zou zijn: waarom niet?
omdat wij zo besloten hebben
* D2k is heerlijk direct vandaag
Verwijderd
justmental schreef op 17 december 2002 @ 19:51:
[...]
'nee, mijnheer' voor jou
Daar heb ik geen antwoord op
Er is een acceptabele hoeveelheid overlap, die het wel zou rechtvaadigen, dusse.... van mij maggutjustmental schreef op 17 december 2002 @ 19:51:
Jeremy Clarkson
Hij is weer heerlijk cobyD2k schreef op 17 december 2002 @ 19:52:
[...]
omdat wij zo besloten hebben
* D2k is heerlijk direct vandaag
Iedereen die aangaf in dat LA draadje mee te willen doen, mocht dat. Dat is dus een hele andere opzet dan a61. Uiteraard blijft de waardering voor het meedenken en tijd, moeite en inzet voor het GvF, maar dat wil niet zeggen dat je dus ook automatisch in a61 mag
voor de duidelijkheid: dat bedoel ik dus NIET om iemand te kleineren of whatever...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
dus traag hebt geen toegang!LuNaTiC schreef op 17 December 2002 @ 19:56:
er zijn bij de crew bij het bedenken van a61 een aantal criteria die zijn gesteld voor mensen die we gingen uitkiezen. Nou wil ik niemand voor zn schenen schoppen die in GvF hebben meegedacht, en niet bij a61 zitten, maar toendertijd waren er hele andere criteria om acces te krijgen.
Iedereen die aangaf in dat LA draadje mee te willen doen, mocht dat. Dat is dus een hele andere opzet dan a61. Uiteraard blijft de waardering voor het meedenken en tijd, moeite en inzet voor het GvF, maar dat wil niet zeggen dat je dus ook automatisch in a61 mag
voor de duidelijkheid: dat bedoel ik dus NIET om iemand te kleineren of whatever...
en vanwege me 18.000+ posts

Jeremy Clarkson
idd, wat betekent het?Palomar schreef op 17 december 2002 @ 20:11:
Gee Vee Ef?
Weet jij hoeveel SM/A51/LA posts daarbij zitten
Veel
Jeremy Clarkson
GoT Veranderingen Forum
Who is John Galt?
Dat zullen wel meer mensen niet geweten hebben die pas recentelijk geregged zijnRafe schreef op 17 December 2002 @ 20:18:
[...]
-1 overbodig
Ik wist niet eens dat dat forum bestond
sorry jaymz
[ Voor 5% gewijzigd door m-m op 17-12-2002 20:22 ]
geloof jij D2k?Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 20:21:
correct me if i'am wrong,
maar de vraag was toch al lang beantwoord!?
Nee, ik stelde een tweede vraag, en die wilde ik nog graag beantwoord zienVerwijderd schreef op 17 December 2002 @ 20:21:
correct me if i'am wrong,
maar de vraag was toch al lang beantwoord!?
Jeremy Clarkson
/msg chanserv sop #devschuur del |HunterPro|
[20:26:04] *** SWINX is now known as SWINX|RCT2
[20:29:03] *** |HunterPro| was kicked by D2k (who's your master?)
[20:29:05] *** |HunterPro| (tobias@.nl) has joined #devschuur
[ Voor 3% gewijzigd door D2k op 17-12-2002 20:30 ]
[20:31:09] <D2k> |HunterPro|: D2k in "GvF weg, -> A61 ?"D2k schreef op 17 December 2002 @ 20:29:
[...]
/msg chanserv sop #devschuur del |HunterPro|
[20:26:04] *** SWINX is now known as SWINX|RCT2
[20:29:03] *** |HunterPro| was kicked by D2k (who's your master?)
[20:29:05] *** |HunterPro| (tobias@.nl) has joined #devschuur
[20:31:12] <D2k> moehahahaahah
[20:36:41] <|HunterPro|> D2k >
Overigens: blijft GVF nog als archief beschikbaar? Er waren heel interessante discussies bij en het zou zonde zijn als dat definitief weg was.
Verwijderd
Er zijn genoeg GvF'ers die geen A61 toegang hebben hoorpolaris schreef op 17 december 2002 @ 22:27:
Volgens mij zijn er maar erg weinig users die wel GVF toegang hadden en geen A61 toegang hebben. De GVF-groep was namelijk veel kleiner dan die van A61 en er is veel overlap.
[ Voor 23% gewijzigd door Compubiter op 17-12-2002 22:31 ]
* Steven meldtVerwijderd schreef op 17 December 2002 @ 22:30:
[nohtml]
[...]
Er zijn genoeg GvF'ers die geen A61 toegang hebben hoor
Maakt mij niet zoveel uit, 'k zit wel erg veel op GoT maar vooral lurkend en knolledgebasend (niet werk woord
Ook al heb ik wel al sinds het begin dit leuke opvallende icoontje.
Archieffunctie zat toch niet in React? Anders waren andere gesloten forums (ook uit de Topix tijd) nu nog wel bereikbaar.polaris schreef op 17 december 2002 @ 22:27:
Volgens mij zijn er maar erg weinig users die wel GVF toegang hadden en geen A61 toegang hebben. De GVF-groep was namelijk veel kleiner dan die van A61 en er is veel overlap.
Overigens: blijft GVF nog als archief beschikbaar? Er waren heel interessante discussies bij en het zou zonde zijn als dat definitief weg was.
Ik zou het bijvoorbeeld ook wel interessant vinden om eens wat topics te lezen om te zien wat daar besproken is én om mijn voordeel er mee te kunnen doen.
Toevallig heb ik er vandaag nog gekeken. Het was idd erg rustig (topiclijst leeg).Compubiter schreef op 17 December 2002 @ 22:30:
Ik heb geen idee wat voor discussies daar waren, maar ik had/heb af en toe in A61 ook het gevoel dat bepaalde topics beter in GVF pasten, omdat het daar volgens mij voor bedoeld was. Een paar dagen geleden zag ik een screenshot van HlpDsK met daarin het aantal topics en laatste post in GVF en zag inderdaad dat het daar niet enorm druk was. Blijkbaar zo rustig dat het is opgeheven. Lijkt mij wel leuk om een aantal discussie terug te lezen, maar dat zal waarschijnlijk wel lastig worden.
Vind het ook niet erg dat het nu dan eindelijk opgeheven is.
Het is interessant geweest daar, maar feest is nu over.
Bij deze alle GvF'ers: bedankt! Ik heb me er wel bezig kunnen houden daar.
oeps... even niet gezien
Al die afkortingen hier ook

Ik ga wel crossposten in OCE en SA, dan wordt dat door een HGM gemeld in SM waarna ik van een HGA een OW krijg

[ Voor 8% gewijzigd door Captain Pervert op 17-12-2002 23:51 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[ Voor 47% gewijzigd door Captain Pervert op 17-12-2002 23:54 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Sinds eind juli gok ik ongeveer, zaten standaard in ReactCaptain Pervert schreef op 17 december 2002 @ 23:51:
Trouwens, die bookmarks zijn wel ruig. Hoe lang is dat al zo en waarom staat daarover niets in [ME]? ()
Verwijderd
Een beknopte beschrijving van de mogenlijkheden die het forum biedtCaptain Pervert schreef op 17 december 2002 @ 23:51:
Trouwens, die bookmarks zijn wel ruig. Hoe lang is dat al zo en waarom staat daarover niets in [ME]? ()
waar zouden we zijn zonder de FAQ
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 01:58 ]
Ik stop ermee...
[ Voor 4% gewijzigd door HawVer op 18-12-2002 09:01 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Jeremy Clarkson

*Dingdong*Jaymz schreef op 18 december 2002 @ 12:36:
Ik ben alleen bang dat de lijst met GvF-ers niet meer in de Db bestaat
Willen alle GvF-ers zich melden bij de informatiebalie?

Maar is GvF nu weg omdat er geen belangstelling meer voor was, of omdat GoT vind dat de doelstelling ervan bereikt is?
BreadFan schreef op 18 December 2002 @ 13:33:
Maar is GvF nu weg omdat er geen belangstelling meer voor was, of omdat GoT vind dat de doelstelling ervan bereikt is?

Ik denk het eerste
Plaatje geleend van HlpDsK
[ Voor 25% gewijzigd door Compubiter op 18-12-2002 13:40 . Reden: Plaatje minder lay-out-vernachelend gemaakt ]
Hmmja, dooie boel daar.Compubiter schreef op 18 December 2002 @ 13:38:
[...]
[afbeelding]
Ik denk het eerste.
Plaatje geleend van HlpDsK
En dingen die eerst in GvF besproken werden, worden die nu in A61 besproken dan?
Ik mag ervan uit gaan dat de posts in GvF nog wel bestaan en daardoor de users die goed meepraatte wel te vinden zijn. Zo niet weet ik dat er recentelijk (React 1.7) een db backup is gedraaid, waar dat vast wel in te vinden isJaymz schreef op 18 December 2002 @ 12:36:
Hoewel de "eisen' van beide fora niet dezelfde zijn is het denk ik niet een verkeerd plan om es te kijken wie wel @ GvF kon en niet @ A61. Ik ben alleen bang dat de lijst met GvF-ers niet meer in de Db bestaat
Ik denk dat er meer speelt, maar zeg ik maar niets overBreadFan schreef op 18 December 2002 @ 13:33:

A61 heeft primair een andere functie, maar dat sluit het niet uitBreadFan schreef op 18 december 2002 @ 13:44:
En dingen die eerst in GvF besproken werden, worden die nu in A61 besproken dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Arno op 18-12-2002 13:46 . Reden: extra quote ]
Jeremy Clarkson
*Meldt!BreadFan schreef op 18 december 2002 @ 13:33:
[...]
*Dingdong*
Willen alle GvF-ers zich melden bij de informatiebalie?
Just kidding

Tonm heeft vast dat mailtje wat hij iedereen gestuurd heeft nog wel in zijn outbox staanJaymz schreef op 18 december 2002 @ 12:36:
Ik ben alleen bang dat de lijst met GvF-ers niet meer in de Db bestaat

Select from 'GoTmember' where member-of-GvF is true and member of A61 is false oid dus
Is het ook, maar ik had ook maar keuze uit twee mogelijkheden, en deze kwam het dichtst in de buurt. Zoals Traag al zei zijn er natuurlijk ook meerdere dingen die meespeelden, en daar kan je wel over speculeren, maar daar bereik je altijd zo weinig meePieterJ schreef op 18 December 2002 @ 13:56:
Dat is wel heel erg kort door de bocht.
[ Voor 11% gewijzigd door Compubiter op 18-12-2002 14:04 ]
Had het geen eens opgemerkt

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Als er een paar weken niks gebeurt verdwijnt hij op een gegeven moment ook uit je Bookmark bar he
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
JT schreef op 18 december 2002 @ 14:29:
Heb geen eens het mailtje gehadIk ben negatief diep geraakt dat ik het via [MED] moet vernemen ipv via de mail
Had het geen eens opgemerkt![]()
iedereen heeft hem twee keer gehad
En btw voor Steven: ik heet Tom, geen Ton
(en ja heb het lijstje nog
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Huh ?? Zo wazig ?? Dacht dat ik m'n mail adres had veranderd ? Nou ja, tis niet erg hoorLuNaTiC schreef op 18 December 2002 @ 22:41:
[...]
iedereen heeft hem twee keer gehad(bij jou is ie naar achternaam@zonnet gegaan
)
(en ja heb het lijstje nog)
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ik moet bekennen dat ik tot nu toe dacht dat de mail van twee personen afkomstig was, Tom en LuNaTiC
oepsLuNaTiC schreef op 18 december 2002 @ 22:41:
[...]
iedereen heeft hem twee keer gehad(bij jou is ie naar achternaam@zonnet gegaan
)
(en ja heb het lijstje nog)