Opheffing GvF

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Hier een crosspost uit de mail die ik zojuist aan de (ex) leden van het GvF heb gestuurd (2 keer zelfs, excuses :o) :
Geachte GVF-leden,

voor velen zal dit niet als een verrassing komen, maar hierbij dan toch het verlossende woord. Een tijdje geleden is het GvF opgericht, naar aanleiding van een LA-topic waarbij een oude bezoeker besloot op te stappen vanwege de verlaging van het niveau op GoT. Dit topic had binnen no-time een stortvloed aan replies, met ongeveer dezelfde inhoud.

Er moest iets gebeuren. De gotcrew nam dit topic uitermate serieus, en besloot een forum op te richten, die als ideeenbus kon worden gebruikt. Iedereen die in het LA-topic aangaf mee te willen helpen, en dit serieus te willen doen, kregen toegang hiertoe. Gaandeweg zijn er zo nu en dan nog eens wat users bijgevoegd.

Zeker in het begin was het tempo van ideeen amper bij te houden. Veel ideeen sneuvelden, omdat het technisch niet haalbaar was, of sowieso niet wenselijk. Echter zijn er zeker ook wel goede dingen uitgekomen. Sommige ideeen merkbaar, andere minder merkbaar, maar dat wil zeker niet zeggen dat er niets nuttigs uit is gekomen.

Zoals velen ook al merkten, is de activiteit de laatste tijd heel erg teruggelopen. Natuurlijk heeft dat meerdere oorzaken. De meeste ideeen waren al geopperd, en de 'crisis' is wat teruggelopen. Daarmee bedoel ik dat dit soort dingetjes zo nu en dan een hoogtepunt bereiken (bv ook het opstappen van 5 mods), maar dan langzaam weer afzwakken. In de tussentijd is ook Area 61 opgericht, en er blijkt veel overlap in te zitten. Area 61 heeft wat dat betreft ook een klein beetje de functie van GvF overgenomen.

Anyway, er is de laatste tijd niks meer gepost, en het lijkt ons zonde om het daarom voort te laten bestaan. Ook de nodige frustratie is geuit over de terugkoppeling van de crew naar het GvF-publiek. Er zijn daarin zeker fouten gemaakt, en dat is erg jammer. Toch zien wij momenteel geen draagkracht om het GvF voort te laten bestaan. Ik denk ook, aan de activiteit te zien, dat velen het van jullie daar ook wel mee eens zullen zijn. We sluiten echter niet uit dat er in de toekomst nog op een andere manier met een soortgelijke constructie geexperimenteerd zal worden.

Maar om dit lange verhaal toch af te ronden, willen wij als gotcrew jullie hartelijk bedanken voor de grote inzet en het meedenken dat jullie hebben geleverd aan het GvF. Verbeteringen aan GoT, al dan wel of niet zichtbaar, zijn daar mede door jullie mogelijk gemaakt. En dat is wel een complimentje waard :)

Met vriendelijke groet,

Tom / LuNaTiC
HGM General Chat / LA Dokter
Gathering of Tweakers
Dit allemaal ter uwer informatie :)

Mail spreekt voor zich denk ik ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens