[EPIA] TV-Out z/w via S-Video->Scart :?

Pagina: 1
Acties:

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik heb de TV-OUT FAQ al gelezen, maar daar kwam geen oplossing naar voren.

Ik heb de Via EDEN/Epia 800 mhz uit de inkoopactie eerder dit jaar.
Ik had m eerst aangesloten via RCA->Scart en dat werkte prima (alhoewel de beeldkwaliteit iets te wensen over liet).

Nu heb ik vandaag een S-Video->Scart kabel gehaald, aangesloten en nu is het beeld alleen in z/w i.p.v. kleur :? Zowel in de bios als in windows staat de tv op PAL ingesteld...

Ik heb een JVC Av-28WFX1EUS televisie. Ik heb al de verschillende scart-ingangen geprobeerd, maar nog steeds alleen z/w :( Via RCA werkt ie wel gewoon in kleur...

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

webOS all the way!

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Opgelost :) Bleek een instelling op m'n tv te zijn ;) Moest ff s-video enablen in 1 of ander menuutje.....

webOS all the way!

Verwijderd

Zou je ook nog even kunnen posten hoe je dit gedaan hebt, voor anderen zodat ze ook ef later terug kunnen kijken via de search hoe iemand dit gedaan heeft?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat lijkt me nou niet zo nuttig eigenlijk, want dat geld alleen voor dat specifieke model. De hint dat je s-video moet enablen moet genoeg zijn om anderen het boekje van de tv te laten zoeken :)

Maar mocht je het willen neerzetten.. ga je gang :P

[ Voor 14% gewijzigd door Pollewob op 17-12-2002 19:30 ]

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Ok, voor de mensen met een JVC TV :P Op je afstandsbediening->Menu/OK->Ext. Instelling->OK->Met de gele knop kan je S-IN instellen :) (Niet mogelijk voor alle scart ingangen)

[ Voor 15% gewijzigd door Hermanvh op 17-12-2002 20:45 ]

webOS all the way!