Sinds kort heb ik ADSL. ADSL werkt prima en de telefoon ook. Alleen het probleem is dat we meerdere telefoons in huis hebben en die niet werken. Deze zitten aangesloten via een soort schakelkastje.
Voor de verduidelijking even wat brakke plaatjes met uitleg:

Hierboven zien we de situatie zoals die origineel was en dus werkte ook. De kabel van de ptt komt ons huis binnen en word aangesloten. Rood op punt 2a en donkerblauw op punt 2b. De andere kabels zijn ook op dit punt aangesloten en gaan naar de schakelkast.

Nu zien we de situatie zoals die is op dit moment. De kabel van de ptt komt binnen. De stekker gaat naar de splitter en adsl en de telefoon werkt. Echter moet de kabel van de schakelkast ook nog aangesloten worden. En dit lukt me dus niet. Het gaat om een draad met de volgende kleuren:
- oranje
- wit
- rood
- blauw
- zwarte (aarde????)
De schakelkast zier er zo uit:

En van binnen:

Zoals je onderaan kan zien komt daar de kabel binnen. En gaat er ook nog weer 1 uit.
Mijn vraag is nu: Hoe krijg ik mijn schakelkast weer aan de praat?
Voor de verduidelijking even wat brakke plaatjes met uitleg:

Hierboven zien we de situatie zoals die origineel was en dus werkte ook. De kabel van de ptt komt ons huis binnen en word aangesloten. Rood op punt 2a en donkerblauw op punt 2b. De andere kabels zijn ook op dit punt aangesloten en gaan naar de schakelkast.

Nu zien we de situatie zoals die is op dit moment. De kabel van de ptt komt binnen. De stekker gaat naar de splitter en adsl en de telefoon werkt. Echter moet de kabel van de schakelkast ook nog aangesloten worden. En dit lukt me dus niet. Het gaat om een draad met de volgende kleuren:
- oranje
- wit
- rood
- blauw
- zwarte (aarde????)
De schakelkast zier er zo uit:

En van binnen:

Zoals je onderaan kan zien komt daar de kabel binnen. En gaat er ook nog weer 1 uit.
Mijn vraag is nu: Hoe krijg ik mijn schakelkast weer aan de praat?