Yep, ik heb een jetway 866AS gekocht. 30 euro, dus daarvoor soldeer ik zelf niet zon ding in elkaar
Deze moet mijn MSI K7T Turbo gaan vervangen, maar voor dat geld (incl 1 jaar garantie) mag je natuurlijk geen boekje en dergelijke verwachten.
mijn nederige eerste vraag is wat de ervaringen zijn van dit, via de search gevonden opmerkingen, *ahem, piep* merk moederbord.
Daarnaast wil ik ook graag weten tot welk soort geheugen DDR deze ondersteund.
Niet zo moeilijk voor de gebruikers met handleiding, maar de 3e en laatste vraag is toch welke jumper wat is (en waar zit), de fsb moet op 266 maar heb het vermoeden dat deze nog op standaard 200 staat.
Schijn uw licht op mijn donker moederbord en breng mij wijsheid!
P.S. de nieuwste BIOS update heb ik al wel
Deze moet mijn MSI K7T Turbo gaan vervangen, maar voor dat geld (incl 1 jaar garantie) mag je natuurlijk geen boekje en dergelijke verwachten.
mijn nederige eerste vraag is wat de ervaringen zijn van dit, via de search gevonden opmerkingen, *ahem, piep* merk moederbord.
Daarnaast wil ik ook graag weten tot welk soort geheugen DDR deze ondersteund.
Niet zo moeilijk voor de gebruikers met handleiding, maar de 3e en laatste vraag is toch welke jumper wat is (en waar zit), de fsb moet op 266 maar heb het vermoeden dat deze nog op standaard 200 staat.
Schijn uw licht op mijn donker moederbord en breng mij wijsheid!
P.S. de nieuwste BIOS update heb ik al wel