Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]M'n eerste CaseMod

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik loop al een tijdje met het idee rond om eens wat aan het uiterlijk van mij kast te gaan doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/hq45_b.jpg

Onderhand zit er een Q-tec voeding in en deze heeft van die mooie doorzichtbare fans.
Het Idee:
Alle LEDs van me pc vervangen door blauwe en een ultraheldere blauwe in de voeding stoppen om zo blauw licht aan de achterkant te krijgen.
Mijn case spuiten. Dit zal waarschijnlijk met Metalic Silver en Metalic Blue gebeuren. Ik zat eraan te denken om de zijkanten en bovenkant Metalic Silver te spuiten en dan aan de rechter kant me nick met Metalic Bleu te spuiten.
Alleen weet ik nog niet welke kleur ik de voorkant en achterkant zal spuiten, (ideetjes?) en of ik m'n DVD-Rom speler en Diskette station ook moet spuiten.

Inkopen:
Er is al een lijst op weg naar de Conrad voor de LEDs en benodigde weerstandjes.
Morgen ga ik de verf en primer kopen (en natuurlijk de aflak).

Uitvoering:
In de Kerstvakantie want dan heb ik er de tijd voor. Is het overigens verstandig om eerst alles uit de kast te halen, voordat je begint met spuiten?

Plannen voor later:
- Een waterkoeling in me pc bouwen.
- Een window aan de linkerkant maken en me pc van binnen met blauw te belichten.

------

Verder nog iemand wat leuke ideetjes?

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 11:09

Guldan

Thee-Nerd

CCFL erin.. mooie kleur enkele blowholes en wat ledfans.. ideen zat hoor ;) emm freon koeling.. je muis, toetsenbord, monitor modden.

*edit beter lezen de volgende keer hoor guldan.. :P :P *

[ Voor 45% gewijzigd door Guldan op 17-12-2002 18:40 ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Verwijderd

kijk even rond voor eerdere casemod, je kan beter een topic openen met het resultaat.. hier hebben we/jij weinig aan.

Ideeën kun je krijgen door simpel weg naar andere casemods te kijken :)
Je kan er bijv. een vu-meter in zetten, blacklight.. enz.. kortom zelf even rond kijken naar leuke ideeën

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 18:40 . Reden: -n :) ]

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 20:23

t!mP

is inflatie gevoelig

er? je hoeft niet alles uit je kast te halen met spuiten, ik heb dezelfde kast alleen dan de big-tower. Je kan em zover uit elkaar slopen zodat je alles apart kan spuiten krijg je ook het mooiste resultaat, kijk :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/timpyy/pics/05.jpg

Verwijderd

Dat moet je wel nieuwe klinknagels (?) In de bovenkant doen, toch?

Ik heb de bovenkant er tenminste opgehouden...

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:29

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hey timp hoe heb je dat gedaan met die fans?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 19:05:
Dat moet je wel nieuwe klinknagels (?) In de bovenkant doen, toch?

Ik heb de bovenkant er tenminste opgehouden...
Bij de bigtower HQ08 kan de bovenkant er gewoon af hoor.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

mod hem eerst en kom dan met plaatjes, de echte modder verzint zelf dingen en/of lijd ze af van andere mods, er zijn meer dan genoeg andere mods te vinden @ GoT waar je ideeen op dakn doen, suc6 ermee

Verwijderd

XanderH schreef op 17 December 2002 @ 19:14:
[...]

Bij de bigtower HQ08 kan de bovenkant er gewoon af hoor.
Oh sorry, wist ik niet...

Begin nu toch wel te balen dat ik 1 jaar geleden de HQ45-pro heb genomen en geen HQ08 (8>

Verwijderd

Erm zoek is met de search naar [CM] en je vind een zee aan pics voor ideen ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Een topic openen om te zeggen dat je gaat modden is nou niet nodig, en ideeen kun je wel opdoen door gewoon ff lekker te surfen en rond te kijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.