Packet loss ... reageer plz!

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 13:33
Ik heb laatste maanden last van packet loss... als ik op inet speelt. Ik heb chello (jaahh :( ).. Weet iemand nou een oplossing daarvoor op dat te voorkomen oid.
Of is het gewoon iets standaard van chello?
Heeft er nog iemand ervaring met adsl providers want ik wil dan adsl nemen, kabel vind ik maar niks voor inet spelen :( ..
Naja.. Alvast Bedankt!

deLeRixX

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Aan packetloss kan je zelf meestal niks doen, dat probleem ligt puur bij de ISP. Aangeven bij de helpdesk help (kan iig geen kwaad). Of packetloss vaker voorkomt bij kabel dan bij ADSL kan je eigenlijk niet zeggen, aangezien het puur aan de kwaliteit van het netwerk ligt en de kwaliteit van de ISP. :)

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 13:33
Ahh, ik hoorde al van mensen dat adsl qua stabiliteit beter was.. naja thx voor de snelle reply

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Adsl van xs4all, perfecte verbinding, lekker snel en leuke (snelle ;)) helpdesk :)

tja, zo lezend in de chello topics, als je mazzel heb ben je met chello beter af dan adsl, er zijn wijken waar het veel sneller is. maar als je in een 'mindere' wijk woont dan heb je pech. ping die zuigt, packet los, lage download snelheiden...

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07-2025

Dark4ever

Huh?

planet internet ADSL ownz ook best.... en wat Icey ook al zei, woon je in een goeie wijk... dan ben je echt veel beter uit!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 16:59

Predator

Suffers from split brain

Zie reply JvH + Help Help!!!!!!!

verder is er weinig over te zeggen en we gaan er geen Chello flame topic van maken...

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.